aansluiten glasvezelkabel


op 30 maart 2023 heb ik een abonnement internet en tv besteld, op 16 mei zou in de middag guidion en volkerwessel komen om de installatie te maken, guidion kwam als 1e die wilde meteen omdraaien ik zie geen gvk ik ben weg. ik zeg installeer het aar volkerwessel komt zometeen om de gvk binnen te brengen en aan te sluiten dan is alles klaar , hoef je niet meer terug te komen dat heeft de monteur gedaan, volkerwessel is niet geweest deze gebeld, uw afspraak is geannuleerd door t-mobile bel die maar even

nu heb ik al vele malen gebeld de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam en zoeken alles uit.

oplossing bel volkerwessel maar die kunnen het oplossen voor u, heb inmiddels 3x volkerwessel gebeld

die komt niet kan geen opdracht invoeren omdat er een verkeerde code staat u moet bij t mobile zijn

en zo ga ik al dagen heen en weer tussen het kastje en de muur !!!! oja ik heb gebruikgemaakt van de opzeg service die heeft voor het gemak mijn abonnement per 14 mei opgezegd, dus vanaf die dag dus geen internet en tv meer van ziggo, helemaal niks heb ik nu dus krijg wel een mail van t mobile dat mijn abonnement vanaf 11 mei actief is??????????

ben er klaar mee!!!

 u kunt wel een voucher krijgen voor onbeperkt internet ooo u heeft geen t mobile simkaart nee helaas dan kan het niet. ik heb zelf maar een telefoon ergens geregeld en een t mobile simkaart gekocht kan ik in ieder geval toch gebruik maken van een voucher.

vandaag wederom kontakt gehad via facebook met de klantenservice. helaas u moet echt bij volkerwessel zijn 

 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @tilanus50, heel fijn dat je uitgebreid de situatie uitlegt en sorry dat dit nog speelt, het liefst zag ik je nu al zorgeloos genieten! In het dossier zie ik dat er bij Volker & Wessels nog veel onduidelijkheid heerst over wat er nog moet gebeuren aan de aansluiting. Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels. Ik zal ook de informatie die jij hier doorgeeft toevoegen aan het dossier en ik ga weer extra druk op de ketel zetten.

Hiermee hoop ik zo snel mogelijk een doorbraak voor je te forceren, wij zitten Volker & Wessels voor je op de hielen!

Bekijk origineel

108 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Aansluiting is na een lange periode wachten uiteindelijk gelukt.. Bedankt voor je bericht. 

Reputatie 1

Hoi @Trep, ik wil het super graag voor je nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres en je klantnummer is van een opgezegd abonnement. Zou je voor mij je nieuwe klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Aansluiting is na een lange periode wachten uiteindelijk gelukt.. Bedankt voor je bericht. 

We wachten alleen nog op een compensatie voor het 3 maanden zonder internet

Reputatie 4

pompidompidom,

Hee Hallo,

Kennen jullie me nog?

ja ik ben het, Tilanus50

ik heb nieuws !!! ik ben  nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker  van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf weg

succes verder

ik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld.

 

Kafkaësk dit.

Krijg je nou wel al 4 maanden steeds unlimited vouchers van Odido? Het schijnt dat Ziggo dat alleen doet bij zakelijke abonnementen. Misschien moet je naar Starlink ofzo om compleet onafhankelijk te worden van het NL providerzooitje. Wel respect voor je geduld, ik zou allang naar een andere provider zijn overgestapt.

Hey @tilanus50, de desbetreffende persoon die zich hier mee bezig houd is hiervan op de hoogte. Ik heb hem zojuist nogmaals bericht om je op te bellen. Dit duurt inderdaad erg lang, mede door de bouwvak. Hopelijk wordt dit snel opgepakt. Weet dat ik hier echt dicht op zit!

pompidompidom,Hee Hallo,Kennen jullie me nog?ja ik ben het, Tilanus50ik heb nieuws !!! ik ben  nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker  van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf wegsucces verderik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, het verbaast mij dat je nog steeds niet opgeleverd bent. Ik heb dit nogmaals doorgespeeld naar Fiber en ik heb expliciet gevraagd of iemand dit nu op zich kan nemen. Ze gaan je dan ook een update geven over de situatie. Ik hoop oprecht dat er nu vooruitgang in zal komen. Dit mag absoluut niet zo lang duren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. 

tja, daar zit ik dan, nu 6 maanden geleden had ik een goed werkende aansluiting van Ziggo.

had toen de euvele moed om over te stappen naar t-mobile glasvezel, deze ligt voor mijn deur moet alleen nog in de meterkast binnen gebracht worden, moet niet moeilijk zijn hoor ik je denken, niets is minder waar. leef nu al 6 maanden van voucher naar voucher. het is onmogelijk om om een putje te graven van 50 cm diep en ongv 100 cm lang om de daar liggende glasvezel op te pakken en in de bestaande invoer van de meterkast te steken zodat deze aan gesloten  word op de apparatuur die al 6 maanden nutteloos in mijn meterkast hangt, ik stof het maar regelmatig af zodat het zijn nieuwe looks blijft houden.

ik droomde al van super snel up en down loaden

ik heb tig keren gebeld met  het call center,en evenals hier, allemaal mooie woorden en beloftes

helaas geen van alle zijn ze uitgekomen.

en toen kwam ODIDO het bedrijf waar alles anders beter en sneller zou gaan, ik kan u melden ze zijn net zo erg als T-mobile. zit nog steeds zonder een werkende aansluiting geen glasvezelkabel is binnen gebracht, het blijft doodstil bij ODIDO.

het geval wil dat mijn toestel dat als hotspot fungeerd problemen gaat vertonen.

dus ik zal waarschijnlijk binnen kort off line zijn als het toestel het begeeft,

want ik geloof niet dat ik dit jaar nog een aansluiting krijg, het klinkt triestig en dat is het ook !!!

kortom ik heb de moed opgegeven en berust er maar in dat een werkende aansluiting niet voor mij is weg gelegd.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tilanus50, ik ben nog maar een keer voor je gaan kijken en heb nog steeds geen terugkoppeling. Ik heb Fiber nogmaals verzocht om dit door te zetten en op te pakken. Het lijkt niet goet te gaan bij VWT maar waarom? Ik heb echt geen idee. Hopelijk krijgen we nu meer informatie over de oplevering en kan het eindelijk gerealiseerd worden.

Reageer