ik heb de telefoon gegevens er ff bij genomen er heeft niemand maar dan ook niemand mij op 14-8-2023
gebeld. niet van t mobile niet van fiber niet van weet ik wie nog meer !!!
ik kan natuurlijk mailen naar die persoon van VWT, maar ik denk dat ik het zelfde antwoord krijg als dat ik telefonisch kontakt opneem met VWT
maar goed ik ga ook dat maar weer proberen.
maar nogmaals er heeft niemand mij gebeld van de afdeling fiber. er zal wel weer ergens een communicatiefoutje zitten,
verbaast me dat ?
och weet je het begint "normaal” te worden
Hey @tilanus50, dat vind ik erg vreemd. Dit heb ik wel te horen gekregen zoals je in het privébericht hebt gezien. Ik heb daarom nog een e-mail verstuurd naar fiber, dit is namelijk onacceptabel. Houd je telefoon goed in de gaten want ze gaan je nogmaals opbellen!
Ondanks alle "ellende" qua het aansluiten en afspraken, nu even een positief berichtje..
Onlangs een pakketje mogen ontvangen, waarschijnlijk omdat mijn tel batterij dood gaat van de hotspot maken.
Een mobiel hotspot kastje (in bruikleen)
Met een aardige memo erop "met vriendelijke groet: L. T-mobile"
@Trep
wat ben je toch een ontzettende geluks
Ondanks alle "ellende" qua het aansluiten en afspraken, nu even een positief berichtje..
Onlangs een pakketje mogen ontvangen, waarschijnlijk omdat mijn tel batterij dood gaat van de hotspot maken.
Een mobiel hotspot kastje (in bruikleen)
Met een aardige memo erop "met vriendelijke groet: L. T-mobile"
Hmmm nu ben ik wel benieuwd wie “L“ is… :-) Fijn dat er soms ook mensen buiten de box denken.
Ik wens je een goed weekend!
@Tommie
nou ik heb dus 7 dagen voor jan met de korte achternaam de telefoon goed in de gaten gehouden , want… ze gaan me bellen
wat denk je ??? niet dus, jullie komen niet meer geloofwaardig over
krijg al maanden te horen dat de order niet loopt zoals het moet, u wordt terug gebeld, ik ga het monitoren en zit er boven op etc, etc,etc ik ben dit soort antwoorden spuug zat !
een enkeling daar gelaten houder niemand zijn woord.
ik heb een mail adres gekregen van een medewerker van VWT heb die gemaild, wat denk je ????????? juist geen antwoord,
kom niet meer met loze woorden kom met een OPLOSSING een DATUM wanneer ik aan gesloten ga worden
kom op zeg hoe moeilijk kan het zijn !!
dus voor alle duidelijkheid ik wil niet meer gebeld worden door wie dan ook,
IK WIL EEN MAIL MET EEN DATUM VAN AANSLUITING
Hey @tilanus50, de desbetreffende persoon die zich hier mee bezig houd is hiervan op de hoogte. Ik heb hem zojuist nogmaals bericht om je op te bellen. Dit duurt inderdaad erg lang, mede door de bouwvak. Hopelijk wordt dit snel opgepakt. Weet dat ik hier echt dicht op zit!
18e zouden wij gebeld worden, met info over het verloop.. Helaas niets gehoord.
Hier al iets bekend?
T-mobile blijft in mijn ogen toch nog steeds de verantwoordelijke.. Al word de schuld steeds naar andere geschoven!
Het word nu echt een beetje van de zotte, anders misschien toch even een bezoek brengen aan de waldorpstraat, misschien dat we daar meer serieus genomen worden.
@Trep
helaas Trep ook hier niets meer vernomen buiten bovenstaande reactie van Tommie,
uiteraard is T mobile de verantwoordelijke die is de opdrachtgever daar hebben wij een overeenkomst mee afgesloten. en niet met Guidion of Volker Wessels Telecom.
maar je wordt wel als klant daar naar toe verwezen, bel ze maar even .
Ja HALLO T mobile ga het zelf eens regelen met je onderaannemers!
maar zoals je merkt is dat echt een stap te ver voor ze.
ze krijgen het niet geregeld, incapabel op alle fronten noemen ze dat.
nu weet ik ook waarom ze mijn abonnement bij Ziggo voortijdig opgezegd hebben, ik kan nu namelijk geen kant meer op.
ik ben nu al 15 WEKEN bezig om het geregeld te krijgen.
SCHANDALIG !!
ga jullie SCHAMEN!!!
Hi @tilanus50 en @Trep, ik heb voor jullie beide navraag gedaan. De bouwvak is inmiddels afgelopen, jij zal dus snel wat moeten horen @tilanus50. Ik wacht het antwoord van mijn collega's af. Het kan zijn dat ze bellen maar als ze dat niet doen hoor je de update snel van mij in dit topic!
Ik zit dit zo te lezen en het klinkt allemaal erg bekend. Ik wacht vandaag al 2448 uur (102 dagen) op een werkende glasvezelaansluiting.
Ik hoop maar dat glasvezel niet kan bederven want als dat zo doorgaat staat er straks dik de schimmel op.
Mijn hele verhaal staat hier. https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/hoe-krijg-ik-een-werkende-glasvezel-aansluiting-354514
Vind het allemaal dramatisch slecht van tmobile.
Je moet overal zelf achteraan.
Totaal geen communicatie.
Altijd maar afschuiven op andere partijen.
Als die andere partijenbhun werk niet goed doen moet je ze er op aanspreken of afscheid van nemen.
@tilanus50 U/Jij ook goed bericht?
HelaasTrep,
ik heb geen bericht geen goed en geen fout.
ik heb maandag wel contact gehad met Thijs van de afd. Fiber, die had een toezegging gekregen van VWT dat ze z.s.m. contact met mij zouden op nemen, Thijs zegt dat die dinsdag rond 12:00 zou bellen om te controleren of dat gedaan zou zijn.
wat denk je??
juist niemand heeft er nog gebeld !
ik had van Tommie een e mail adres gekregen van een medewerker van VWT die heb ik gemaild 2,5 weken gelden.
wat denk je?
geen reactie.
ik denk dat ik dit jaar geen aansluiting meer krijg.
het schijnt zo te zijn dat VWT overhoop ligt met KPN (de nieuwe investeerder en T-mobile.) dus dat zal voorlopig nog wel niet over zijn.
het zal wel over geld gaan.
U wel goed bericht gehad?
(zeg nee!)
Mijn vrouw heeft de toezegging gehad dat ze maandag gaan bellen als we nog niks gehoord hebben.
Want dan is het 10 werkdagen (tel daar nog 95 bij op).
Vind het zo spannend voelt als pakjesavond en kerst op 1 dag. Al zal het wel weer uitlopen op een teleurstelling.
Ooh mijn bericht moet eerst goed gekeurd worden
Dan ben je zeker te brutaal?
Dan ben je zeker te brutaal?
Oooh nee hoor, was juist zeer lovend!
@tilanus50
Na zeer goed contact met escalatie team L en S..
Uiteindelijk het bericht dat Guidion in beeld kan komen.. Modum komt als het goed is eindelijk onze kant op .
En afspraak met Guidion kan gemaakt worden.
Suc6... En hou jullie zeker op de hoogte.
@Trep,
dat is goed bericht voor je.
waar heb je het escalatie team L en S gevonden?
dat wil ik ook wel een !
En? @Trep komt er al rook uit je modem? Van al die snelheid.
En? @Trep komt er al rook uit je modem? Van al die snelheid.
HI, er branden idd wat lampjes.. De monteur was netjes optijd.. Snelheid is nog discutabel!
Maar beter dan nog 3 maanden wachten.
@Trep nou. Lekker toch? En de snelheid? Kniesoor die daar op let. Ik vier vandaag een jubileum. Het is ook de dag dat ik bijna een werkende aansluiting heb. Net als alle andere dagen.
Ben ik ff blij dat ze nu een nieuw geluid hebben en menselijker zijn.
Dus geen praatjes meer nu gaan ze echt aanpakken. Maar nog even geduld.
na 4 maanden nog steeds geen aansluiting !!
heb begin augustus gebeld over het onterecht afgeschreven abonnement van july,omdat ik dus geen aansluiting heb.
het wordt terug gestort, oke thx
3e week augustus nog steeds geen geld, gebeld o. sorry is een foutje gemaakt maar het komt eraan.
nu 7 september nog steeds niks.
het gaat overal fout bij jullie he !
@tilanus50 vandaag gehoord van odf dat het bij mij nog 2 jaar kan duren. Vreemd want mijn buren hebben hebben al glasvezel internet. Maar die hebben het via de winkel aangevraagd en dat schijnt sneller te gaan volgens odf. Telefonisch of via de website bestellen schijnt geen haast te hebben. Dus die hele zooi in een doos trappen en opnieuw aanvragen in de winkel lijkt het beste. De odf medewerker vindt het ook volslagen idioot dat odildo al abonnementen verkoopt in gebieden waar ze nog helemaal niet klaar zijn.
Moderator edit: Let op je taalgebruik. Het is niet toegestaan om scheldwoorden of andere kwetsende uitingen te gebruiken. Bedankt!
pompidompidom,
Hee Hallo,
Kennen jullie me nog?
ja ik ben het, Tilanus50
ik heb nieuws !!! ik ben nog steeds niet aangesloten !!! komt dat nog bekend voor? natuurlijk wel jullie werken je allemaal in het zweet voor mij bellen,mailen,overleggen etc etc, iedere medewerker van elke afdeling heeft nu wel een post it of memootje bij de pc liggen van mij, nu al meer als 4 maanden en 3 weken, het resultaat is dus bedroevend zwaar bedroevend vinden jullie zelf ook niet? denk van niet anders was het opgelost zo goed monitoren jullie mijn probleem, communiceren met de klant ook een hot item , dood zwijgen is het devies bij jullie, loze beloftes doen en vooral heel stil blijven misschien gaat het dan vanzelf weg
succes verder
ik neem aan dat ik gewoon niks positiefs van jullie ga horen zoals een datum van aansluiten bijvoorbeeld.