Tja, volkerwessel is de aannemer in opdracht van netbeheerder. Weet je toevallig wie de netbeheerder is?
T-mobile huurt alleen de lijn van de verschillende glasvezel netbeheerders in Nederland. Net zoals b.v. Energie Direct stroom kan leveren via alle elektriciteit netbeheerders in Nederland zoals Stedin en Eneco.
de netbeheerder is niet bekend bij mij, ik ga vandaag t mobile bellen , en anders maandag volkerwessel
die kunnen het weten.
Hoi @tilanus50, heel fijn dat je uitgebreid de situatie uitlegt en sorry dat dit nog speelt, het liefst zag ik je nu al zorgeloos genieten! In het dossier zie ik dat er bij Volker & Wessels nog veel onduidelijkheid heerst over wat er nog moet gebeuren aan de aansluiting. Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels. Ik zal ook de informatie die jij hier doorgeeft toevoegen aan het dossier en ik ga weer extra druk op de ketel zetten.
Hiermee hoop ik zo snel mogelijk een doorbraak voor je te forceren, wij zitten Volker & Wessels voor je op de hielen!
Beste Cal,
vandaag met volker wessel gebeld de opdracht staat nog steeds op geanuleerd.
dus graag even wat meer actie
alvast bedankt
Hi @tilanus50, zoals @Cal zegt: Wij kloppen hiervoor hard aan de deur bij Volker & Wessels.
We hebben op dit moment een uitvraag staan met spoed! Hier is echter nog niet op gereageerd. Ik moet de reactie hierop afwachten. Ik ga ervan uit dat er spoedig contact met je opgenomen wordt!
volkerwessel zegt dat t mobile de opdracht heeft afgesloten, je zal de opdracht weer open moeten laten zetten, ik denk dat jullie gebruik maken van het zelfde systeem. volkerwessel zegt pas als de opdracht open staat kan ik iets.
beste allemaal,
de reactie van t-mobile is 7 dagen gelden , heb van niemand niks meer mogen vernemen.
het schijnt dus zo te zijn dat niemand bij t-mobile in staat is om een fout door t-mobile veroorzaakt
op een adequate manier te herstellen /op te lossen. ik zit dus al vanaf 14 mei zonder televisie signaal
omdat de overstapservice het briljante idee had om mijn abonnement bij ziggo op te zeggen zonder te checken of de aansluiting van t-mobile al in werking was
ik maak nu gebruik van een voucher voor internet (de 3e al). is leuk maak dat lost het probleem niet op !
ja jullie kloppen hard aan de deur bij volker wessel (die deur had er al niet meer in moeten zitten als jullie maar harder kloppen), maar die geven niet thuis, dat klopt die hebben niet de juiste opdracht. dus schakel een hulplijn in die kan zorgen dat er een correcte ticket aangemaakt wordt voor volker wessel om hier de glasvezelkabel te komen invoeren in de bestaande invoer van de meterkast ( 40 cm uit de gevel ligt de gvk gereed al een jaar) laat er meteen een stp plaatsen zorg dat er licht op staat en mijn (en jullie probleem) is opgelost
Dus onderneem de juiste ACTIE !!
@tilanus50 het verbaast mij zeer dat er nog niks veranderd is aan de situatie.
Weet wel dat we echt hard achter ze aan zitten! Ik heb zojuist Fiber aan de mouw getrokken om hier naar te gaan kijken, ook gaan ze je opbellen en uitleg geven over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten. Kan je mij hiervan op de hoogte houden?
en weer zijn bijna een week verder,
en weer is er niks gebeurd
en weer heeft er niemand gebeld
en weer daalt mijn vertrouwen in t-mobile
en weer krijg ik dadelijk een antwoord waar ik niks mee kan
de naam klanten SERVICE raakt kant nog wal.
spijt spijt spijt spijt spijt spijt
ik ga maar een bad wijn drinken
Hoi @tilanus50, ik schrik er erg van dat het nog niet is opgelost, mijn diepe excuses! De glasvezelafdeling heeft gisteren wederom dringend navraag gedaan bij Volker Wessels en ik zie dat Volker Wessels heeft gereageerd dat ze acties voor je uit gaan zetten. Ik moet erop vertrouwen dat je hiermee alsnog snel gecontacteerd wordt. Echter, hier blijven en moeten we bovenop zitten, we laten het nu niet los lopen!
daaaaar ben ik weeeeeeeeeeer,
weer een week verder en wat denk je????????????????
juist, er gebeurd noppes nada niks.
heb nog nooit zo een incompetent bedrijf mee gemaakt.
zit dus al vanaf 16 mei zonder tv en internet signaal(dankzei de opzeg service van t-mobile), oke je krijgt een voucher als je belt, snelheid met veel geluk 20 mb/ps phoe hee
tv signaal 0,0
ja ja er worden elke keer toezeggingen gedaan u wordt terug gebeld etc etc etc
geen enkele toezegging is na gekomen, zelden wordt je terug gebeld.
is het nou zoooo moeilijk om een ticket aan te maken voor volker wessel,
blijkbaar wel
spijt spijt spijt
mijn advies
NEEM NOOIT EEN AANSLUITING VAN T-MOBILE, JE GERAAKT VAN DE REGEN IN DE DRUP
Zojuist maar ff met Volker wessels gebeld, opdracht staat nog steeds op geannuleerd,
tja lastig, deze mevrouw gaat een mail sturen naar de projectleider van de afdeling gvk aansluiten, deze moet dan even kontakt opnemen met t-mobile om een nieuwe opdracht te krijgen.
ben benieuwd.
niemand ??
er kan geen oplossing meer bedacht worden?
moderators allemaal met vakantie?
er gebeurd dus gewoon helemaal NIKS NADA NOPPES !
nu weten ze het niet meer dus reageren ze gewoon niet meer !!
misschien heeft u het wel in de gaten maar ik ben BOOS !!!
door jullie fouten zit ik al vanaf 16 mei ZONDER enig signaal
herstel verdorie je eigen fouten !
hoe moeilijk kan dat zijn !
ja ja ik heb een voucher van 20mb/ps poehee
maar tv kijken kan daar niet mee
oja er is wel € 131,- van mijn rekening afgeschreven, maaaaaaaar dat gaan we crediteren !!
echt he, moet ik daar nog vertrouwen in hebben?
conclusie:
er worden fouten gemaakt bij T-mobile,
je kan klagen(bellen,posten,bellen,posten,bellen,bellen,bellen,posten)
er gebeurd niks.
je mag wel betalen ondanks dat er niks geleverd word.
met vriendelijke groet,
tilanus50
@tilanus50 dit loopt absoluut niet hoe het moet gaan. Ik ben opnieuw voor je gaan kijken en ik zie dat er vier dagen geleden opnieuw uitvraag gedaan is bij VWT. De order is op completed gezet terwijl dit zeker niet zo is. Weet dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk opgeleverd te krijgen!
De creditering is goedgekeurd en wordt verwerkt, hier zul je nog een bericht over krijgen. Het zal een paar werkdagen duren voor dat je het terug ziet op je rekening. Nogmaals mijn oprechte excuses hiervoor.
Zojuist maar ff met Volker wessels gebeld, opdracht staat nog steeds op geannuleerd,
tja lastig, deze mevrouw gaat een mail sturen naar de projectleider van de afdeling gvk aansluiten, deze moet dan even kontakt opnemen met t-mobile om een nieuwe opdracht te krijgen.
ben benieuwd.
Ik vind het zeer appart, dat ze bij iedereen met hetzelfde "verhaal" komen...
Eerst bijna 3 jaar berichten sturen om glasvezel te nemen.. Dan neem je uiteindelijk het besluit, blijkt dus dat de samenwerking tussen alle partijen NIET of stroef lopen. Nu zelf als tussenpersoon bezig om het contact tussen wessels en Guidion te laten verlopen.. Zelfs ook de foto's moeten sturen.. Want die waren ook foetsie
Trep,
Welkom bij de club van onaangesloten gefrustreerde klanten .
je mag hier niet alles type
ook niet in nette bewoordingen.
dan wordt je post gewoon niet gepost
dus wees braaf als je typt en volg als een mak schaap de aanwijzingen
van de medewerkers
en wacht rustig af tot je aan de beurt bent om een aansluiting te krijgen.
je moet dan wel heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel geduld hebben
ik heb al 35 dagen geduld, maar als ik andere topics hier lees sta ik nog onderaan de ladder der wanhoop
@tilanus50 ik snap je frustratie hierin volledig. Mag ik je wel vragen om je topic niet te bumpen en alles in 1 bericht te delen? Zo houden we onze Community schoon! Ben je niet bekend met onze huisregels? Neem ze dan gerust een keertje door:
Je staat absoluut niet onderaan de ladder, we zijn hier echt heel druk mee bezig. Op dit moment zijn ze intern aan het schakelen en wordt het geëscaleerd. Zodra er een update is wordt je hiervan op de hoogte gehouden!
Helaas na lang aandringen toch overgestapt naar TmobileThuis .Wat een spijt heb ik daar van Ik dacht dat ik ontevreden was over mijn oude aanbieder maar daar werd je in ieder geval netjes geholpen en ik kon nog eens tV kijken Bij T mobile staan ze je netjes te woord ,maar oplossingen daar kan je lang op wachten Letterlijk een kasje of de muur werkwijze ,je moet wachten op het versturen van een modem en Guidion weet niet wat er al aangesloten is en ze blijven maar naar elkaar wijzen .
Misschien een idee om een duidelijke communicatie en een goed werkende samenwerking in te regelen . Dit is een drama !!
@Jaap Goedemorgen,
Ons is verteld 3 dagen geleden, dat het Vrijdag allemaal geregeld zou zijn (installatie pakket ontvangen Incl aansluiting)
Helaas van geen één partij wat gehoord of gezien... Zou jij naar de status kunnen kijken
Waar ligt het probleem nou?
Zoals ik het beoordeel is dit een struikelblok die al langer aan de gang is..
Ook de communicatie tussen alle partijen met elkaar is ver te zoeken (blijkbaar hebben die ook last van een "verbinding" probleem)
Graag lees ik je reactie..
Mvg