Beantwoord

Aansluiten glasvezel

  • 3 April 2024
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo, 

Vorige week kreeg ik van de firma VolkerWessels een mail dat zij vandaag (03-04) langs zouden komen om het laatste stukje glasvezel aan te sluiten.

Kort daarna kreeg ik van 'jullie' keurig een bericht dat er een pakket bezorgd zou worden met daarin en modem. 

Tot zover was ik zeer content met de gang van zaken totdat ik erachter kwam dat er vandaag helemaal niemand is langs geweest (mijn vrouw was de hele dag thuis) 

Reageren op de mail van VolkerWessels kan niet, ook wordt er niet aangegeven wat te doen in deze situatie. 

Vreemde vindt ik ook dat ik overal de naam van de firma gidion tegen kom en je bij deze firma zelf een afspraak kon plannen? Bij VolkerWessels is dat dus blijkbaar niet het geval? 

Mijn vraag is hoe nu te handelen om toch zo snel mogelijk aangesloten te worden.

 

 

icon

Beste antwoord door Bandy78 3 April 2024, 18:39

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo, 

Vorige week kreeg ik van de firma VolkerWessels een mail dat zij vandaag (03-04) langs zouden komen om het laatste stukje glasvezel aan te sluiten.

Kort daarna kreeg ik van 'jullie' keurig een bericht dat er een pakket bezorgd zou worden met daarin en modem. 

Tot zover was ik zeer content met de gang van zaken totdat ik erachter kwam dat er vandaag helemaal niemand is langs geweest (mijn vrouw was de hele dag thuis) 

Reageren op de mail van VolkerWessels kan niet, ook wordt er niet aangegeven wat te doen in deze situatie. 

Vreemde vindt ik ook dat ik overal de naam van de firma gidion tegen kom en je bij deze firma zelf een afspraak kon plannen? Bij VolkerWessels is dat dus blijkbaar niet het geval? 

Mijn vraag is hoe nu te handelen om toch zo snel mogelijk aangesloten te worden.

 

 

Nou ik moet even antwoord geven op mijzelf... 

Tot mijn grote verbazing bellen er zojuist (18.30) 2 mannen aan om de aansluiting toch aan te komen leggen. Bijzondere situatie maar ik heb ik deze net iets te snel/vroeg geroepen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bandy78 

De firma Guidion is de installatiepartner van Odido en zij sluiten de ONT en router aan. Je zult vanzelf een email krijgen van Guidion om een afspraak te maken.

Hallo @Bandy78 

De firma Guidion is de installatiepartner van Odido en zij sluiten de ONT en router aan. Je zult vanzelf een email krijgen van Guidion om een afspraak te maken.

Ok dan begreep ik het waarschijnlijk verkeerd. Dan komen de mannen die nu bezig zijn alleen de glasvezel kabel van buiten naar binnen leggen waarschijnlijk en komt Guidion mijn modem installeren? 

Reputatie 7
Badge +15

@Bandy78 

Dat klopt.

@Bandy78

Dat klopt.

Sorry maar val van de ene in de andere verbazing. De eerste 2 mannen zijn bijna klaar en willen weg gaan. Nu staat er een 'momeur' op de stoep die mijn modem aan komt sluiten. Ik mag niet klagen want alles wordt uitgevoerd alleen de manier waarop is nogal verwarrend/rommelig. 

Reageer