Bij de keuze voor glasvezel in mijn huidige woning direct gebruik gemaakt van T-mobile. Conclusie: ongeveer 2 weken kastje naar de muur en geen internet, maar daarna werkte alles.
Als alles werkt, dan werkt het ook goed en fijn , ik ga binnenkort verhuizen dus toch weer gekozen voor glasvezel en TV van T-mobile. Op 30 september de aanvraag gedaan, ik ben gebeld en alles is netjes besproken. In mijn nieuwe woning ligt de kabel al tot aan de deur maar nog niet tot binnen.
In het eerste gesprek is aangegeven dat iemand van VolkersWessels mij hier tegen die tijd voor zou benaderen. Op 11 november nog niets vernomen dus even telefonisch gebeld met T-mobile. Alles zou 25 november geinstalleerd worden. Ik zou nog gebeld worden door VolkersWessels om de afspraak te bevestigen. Tot vandaag nog niets vernomen. Vandaag gebeld met VolkersWessels, die geeft aan dat de opdracht nog moet worden doorgezet naar een onderaannemer en dat daar anderhalve week overheen gaat voordat dit geregeld is. Kortom, ik ga dus vrijdag verhuizen en heb dan waarschijnlijke weer geen internet.
Erg jammer, T-mobile. Ik dacht dat het bij de eerste keer een foutje was en kon gebeuren, maar aangezien ik met thuiswerken zo afhankelijk ben van internet zou het echt vervelend zijn als ik weer de eerste periode zonder internet zit. Zeker gezien de aanvraagdatum meer dan anderhalve maand geleden is zou dit toch gewoon op tijd verwerkt moeten worden? Ik hoop graag op een spoedige oplossing.