Skip to main content

Beste,

Ik heb recent een nieuw Odido abbonement afgesloten voor TV + Internet, echter kan het pas worden aangesloten door de monteur op 23-01-2025, terwijl ons oude abbonement al stopt op 01-01-2025. Hoe moeten wij deze tijd nu gaan overbruggen? Hoor het graag want we willen niet al voor bijna 1 maand betalen, geen internet of TV tot onze beschikking hebben.

 

Vriendelijke groet,

Vicky

Hallo ​@Vickyxx 

Heb je gebruik gemaakt van de overstapservice? Je huidige provider blijft dan werken tot de datum waarop de Guidion monteur komt.


Hallo ​@Vickyxx ,

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstap service, gaat het signaal pas over, als Odido aangeeft dat ze gaan aansluiten. Je gaat ook pas betalen vanaf het moment dat je modem is aangesloten op het internet.
Heb jezelf je oude provider opgezegd, dan is het misschien handig om dit te laten verzetten naar 23-01-2025 indien nog mogelijk. Dit kan je dan het beste even bij je provider navragen.


Hallo ​@Vickyxx ,

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstap service, gaat het signaal pas over, als Odido aangeeft dat ze gaan aansluiten. Je gaat ook pas betalen vanaf het moment dat je modem is aangesloten op het internet.
Heb jezelf je oude provider opgezegd, dan is het misschien handig om dit te laten verzetten naar 23-01-2025 indien nog mogelijk. Dit kan je dan het beste even bij je provider navragen.

Hi,

 

Ah helder, dit was nog niet eerder zo naar ons gecommuniceerd maar fijn! We hebben inderdaad gebruik gemaakt van de overstapservice :)


Reageer