Skip to main content

Ik ben rond een maand terug verhuisd en had doorgegeven dat ik zou verhuizen en mijn adres werdt toen niet aangepast omdat het niet doorgevoerd was door de klantenservice, uiteindelijk toch weer gebeld en het was gelukt en toen kreeg ik als aansluitdatum 24-07 dat werkte niet en het werdt 01-08 en dat werkte uiteindelijk ook weer niet en toen werdt het 05-08 en nogmaals veranderd naar 07-08 ik vind dit echt zeer irritant dat ik nu al zo lang zit op mobiele data. 

Hi @aunustu, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter kan ik op dit moment niet heel veel zien. De laatste update van KPN NetwerkNL is dat er een belemmering zit in het aansluitnet. Ze zullen dit zo spoedig mogelijk oplossen zodat ze je kunnen aansluiten in de wijkcentrale. Mijn excuses voor de vertraging! 


Hoi, erg bedankt voor uw reactie ik heb zojuist de klantenservice gesproken en die zei dat er een monteur zou moeten langskomen van KPN om het aangesloten te krijgen sinds het nu aan hun kant ligt om het verder geregeld te krijgen.


Reageer