Skip to main content

Aansluitdatum blijft aangepast worden

  • 7 August 2024
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben rond een maand terug verhuisd en had doorgegeven dat ik zou verhuizen en mijn adres werdt toen niet aangepast omdat het niet doorgevoerd was door de klantenservice, uiteindelijk toch weer gebeld en het was gelukt en toen kreeg ik als aansluitdatum 24-07 dat werkte niet en het werdt 01-08 en dat werkte uiteindelijk ook weer niet en toen werdt het 05-08 en nogmaals veranderd naar 07-08 ik vind dit echt zeer irritant dat ik nu al zo lang zit op mobiele data. 

Uitgelichte reactie

7 augustus 2024

Hi @aunustu, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter kan ik op dit moment niet heel veel zien. De laatste update van KPN NetwerkNL is dat er een belemmering zit in het aansluitnet. Ze zullen dit zo spoedig mogelijk oplossen zodat ze je kunnen aansluiten in de wijkcentrale. Mijn excuses voor de vertraging! 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 7 augustus 2024
Uitgelichte reactie

Hi @aunustu, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter kan ik op dit moment niet heel veel zien. De laatste update van KPN NetwerkNL is dat er een belemmering zit in het aansluitnet. Ze zullen dit zo spoedig mogelijk oplossen zodat ze je kunnen aansluiten in de wijkcentrale. Mijn excuses voor de vertraging! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 augustus 2024

Hoi, erg bedankt voor uw reactie ik heb zojuist de klantenservice gesproken en die zei dat er een monteur zou moeten langskomen van KPN om het aangesloten te krijgen sinds het nu aan hun kant ligt om het verder geregeld te krijgen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen