Skip to main content

Mijn eerste onplezierig contact met Odido.

Ik belde vandaag met de klantenservice omdat ik op de community had gezien dat een aanpassing van mijn abbo van 1gb naar 2gb zou betekenen dat mijn klantenkortingen voor de eerste 10 maanden zouden komen te vervallen. Dit terwijl op de internet site staat dat de klantenkortingen alleen komen te vervallen bij een 8gb abonnement.

Omdat ik na de kortingsperiode toch over wil stappen naar 8gb vroeg ik de klantenservice om 1) een bevestiging van de korting bij 2gb upgrade en 2) is er een mouw aan de prijs te passen zodat niet nog 2x een monteur en 2x nieuwe apparatuur hoeft te worden verzorgd.

De vriendelijke dame van de klantenservice verbond me daarne door met de salesafdeling. Verbonden met een onnodig geirrriteerde salesrep die er duidelijk geen zin in had en mij redelijk onaardig te woord stond.

“Blijf maar bij uw 1gb want ander vervallen al uw kortingen!!!”  Wijzend op andere informatie in mijn Odido werd ik vervolgens zeer onaardig bejegend.

Ik zou graag van de Odido mensen op deze community willen vragen hier even in te duiken. Schofferen van klanten en onduidelijke info lijkt me niet wat jullie willen!

Een “tot nu toe” blije klant

Allereerst van harte welkom op onze Community! @Edward van der Veen 

Mijn excuses voor de onprettige ervaring en miscommunicatie, dat is zeker niet waar wij voor staan. Ik vind het heel leuk om te lezen dat je zo geïnteresseerd bent in onze nieuwe snelheden. Je kunt de 2GB met een gerust hart bestellen, zonder dat je geen recht meer hebt op korting! Mocht de korting namelijk komen te vervallen dan kan ik deze opnieuw voor je toepassen. Laat je het mij weten als je het hebt besteld? Dan zet ik de korting direct voor je in het systeem. Zo geniet je van heerlijk super snel internet met een heerlijke korting! 😀

Hi Teresa, dank voor dit antwoord. Voordat ik ga bestellen en om te voorkomen dat er over 9 maanden weer een nieuw modem en een monteur moeten komen als ik na de kortingsperiode naar 8gb upgrade, is er ook een mouw aan te passen om direct naar 8gb te gaan tegen een meerprijs (maar niet het volledige bedrag) voor de resterende kortingsperiode? (omdat je eea toch handmatig moet aanpassen)

Hey @Edward van der Veen, dat is niet mogelijk. Voor de 8 Gbit/s hebben we namelijk geen korting en betaal je een vast bedrag.  

2gb inmiddels besteld. Lijkt goed te gaan met de korting. Ik meld me als dit niet zo is. Dank voor de snelle reacties Edward

Hoi @Edward van der Veen, dat heb je zeker aan het rechte eind, ik zie dat het helemaal goed gaat met de korting! 😄 Namens Teresa en Tommie: graag gedaan en wij wensen je heel veel plezier toe met je Giga-hoge snelheid!

Dank, gaat nog beter worden over 9 maanden als ik naar 8gb ga 😁

Reageer