Mijn eerste onplezierig contact met Odido.
Ik belde vandaag met de klantenservice omdat ik op de community had gezien dat een aanpassing van mijn abbo van 1gb naar 2gb zou betekenen dat mijn klantenkortingen voor de eerste 10 maanden zouden komen te vervallen. Dit terwijl op de internet site staat dat de klantenkortingen alleen komen te vervallen bij een 8gb abonnement.
Omdat ik na de kortingsperiode toch over wil stappen naar 8gb vroeg ik de klantenservice om 1) een bevestiging van de korting bij 2gb upgrade en 2) is er een mouw aan de prijs te passen zodat niet nog 2x een monteur en 2x nieuwe apparatuur hoeft te worden verzorgd.
De vriendelijke dame van de klantenservice verbond me daarne door met de salesafdeling. Verbonden met een onnodig geirrriteerde salesrep die er duidelijk geen zin in had en mij redelijk onaardig te woord stond.
“Blijf maar bij uw 1gb want ander vervallen al uw kortingen!!!” Wijzend op andere informatie in mijn Odido werd ik vervolgens zeer onaardig bejegend.
Ik zou graag van de Odido mensen op deze community willen vragen hier even in te duiken. Schofferen van klanten en onduidelijke info lijkt me niet wat jullie willen!
Een “tot nu toe” blije klant