Beantwoord

Aanleggen glasvezel wat er al ligt

  • 20 October 2023
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Deze week een mail gekregen over mijn abonnement welke eind december start. Gekozen voor Odido omdat ze gebruikmaken van de KPN glasvezelkabel die we nu al gebruiken, maar er staat in de mail dat de kabel nog gelegd moet worden? Is dit een automatische, foutieve mail?

 

Wees gerust, we zijn je niet vergeten! Onze netwerkpartner is druk bezig met de voorbereiding voor het aanleggen van Glasvezel in je wijk.

Je ontvangt bericht van ons zodra we gaan starten met de werkzaamheden in de straat en de Glasvezel op jouw adres naar binnen gaan brengen. In de tussentijd houden we je uiteraard op de hoogte van de voortgang.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 20 October 2023, 12:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @E.musk, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Deze e-mail wordt inderdaad verkeerd getriggerd en verzonden. Dit is bij ons bekend en we zoeken nog naar de oplossing. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Ik heb je aansluiting ook nagekeken en ik zie dat deze er inderdaad al is. Het zal allemaal goed komen!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @E.musk 

Deze automatische mail krijg je als er volgens Odido nog geen glasvezelaansluitpunt is, heb je wel al een afspraak kunnen maken met ghidion en wat is de status in je Odido account?

Reageer