Skip to main content

De situatie is best simpel:

In Juli ontving ik mijn eerste mailtje “Update over jouw glasvezelaansluiting”, met als inschatting: Juli-Augustus.

In September ontving ik mijn tweede mailtje “Update over je glasvezelaansluiting”, met als inschatting: September-Oktober

In Oktober ontving ik mijn derde mailtje “Update over je glasvezelaansluiting”, met als inschatting: Oktober-November

Nu vind ik het op zich niet erg als het nog een tijdje duurt, maar ik zou graag wel duidelijkheid willen hebben waarom het zo lang duurt. Is er een bepaald adres dat ik kan mailen of nummer dat ik kan bellen?

Ik ben zelf huurder dus ik snap dat er voor de aanleg evt. met de VvE overlegd moet worden. Echter ben ik ook degene die een bestelling geplaatst heeft voor een abonnement. En hoewel de kosten van het odido abonnement pas ingaan als de aansluiting klaar is, maak ik nu wel elke maand dubbele kosten omdat ik mijn bestaande contract niet kan verlengen. Als ik een duidelijker beeld kan krijgen van waar nou nog precies op gewacht wordt maakt het voor mij ook duidelijk hoe lang ik eventueel nog zou moeten wachten. Elke maand de deadline een beetje doorschuiven is een beetje lullig als intern al bekend is dat het misschien nog een jaar gaat kosten, dan had ik mijn huidige contract nog kunnen verlengen.

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen en wat duidelijkheid kan verschaffen,

Vriendelijke Groet.

Hi @[Alpha]-0mega-, welkom op onze Community!

God dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik kan zelf niet veel informatie hierover vinden. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan je opbellen en een update geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze een voicemail in! 


Reageer