Hoi, Ik heb maandag 29 nov geprobeerd een internetabonnement af te sluiten telefonisch voor 0,- met Ring deurbel, maar kwam niet door de wachttijd heen. Uiteindelijk online afgesloten, krijg ik later bericht dat de aanbieding met terugwerkende kracht is aangepast en ik 67,50 zou moeten betalen. Ik heb weer gebeld, maar 35 min in de wacht gehangen. Is er een andere manier om contact te krijgen?
Goedemiddag
In het weekend kan het langer duren dus als je nog geduld kan opbrengen komt er vast wel hulp.
Je kan ook langs een shop gaan om te vragen of ze kunnen helpen. Let wel op de hernieuwde sluitingstijd.
MVG.
Goedemorgen
Graag controleer ik voor je of we nog aanpassingen kunnen uitvoeren op het afgesloten contract, sorry dat je er niet doorheen kwam. Heb je op maandag de 29e het abonnement wel online aangevraagd? In principe liep de Black Friday deal inclusief Ring en andere kortingen tot en met maandag 29 november dus daar zou dan geen wijziging in moeten worden toegebracht. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik meteen wat de status van het contract is. Alvast bedankt voor je medewerking!
Hoi
Bedankt voor je bericht met de adresgegevens. Ik denk dat er iets misgegaan is, of er wellicht sprake is geweest van dubbelzijdige miscommunicatie:
1. T-Mobile Thuis heeft geen zakelijke afdeling dus die redenering klopt niet;
2. Wanneer je een abonnement via een derde partij afsluit, hoort deze aanvraag in ons ordersysteem zichtbaar te zijn;
3. Ik zie geen aanvraag in het systeem staan met de door jouw opgegeven adresgegevens;
4. De Black Friday actie gold enkel voor nieuwe aanvragen die rechtstreeks bij T-Mobile gedaan zijn (telefonisch, online of aan de deur), niet bij resellers of andere aanbieders (ook wel derde partijen genoemd);
5. Probeer een volgende keer altijd contact op te nemen met de aanbieder zelf. Acties die vanuit providers komen zijn zeer zelden ook actief bij resellers.
Thanks voor je begrip en excuses voor de verwarring van de derde partijen/resellers!
Hoi Jason,
Bedankt voor het bericht. Er wordt in je punten echter, met name bij punt 5, voorbij gegaan aan het feit dat ik als eerste stap heb geprobeerd contact op te nemen met T-Mobile, maar dat T-Mobile door de telefonische wachttijden praktisch onbereikbaar was. Ik kan begrijpen dat het druk was, maar begrijp helaas niet waarom T-Mobile niet de verantwoordelijkheid neemt voor de eigen wachttijd en uiteindelijk ook niet met een oplossing komt.
Hoi
Wat betreft contact opnemen met de provider zelf, doelde ik op het bestellen van jouw abonnement, sorry, dat was niet helemaal duidelijk - vandaar dat ik aangaf dat acties vanuit providers bijna altijd exclusief vanuit de provider zijn.
Houd me op de hoogte alsjeblieft: is het inmiddels gelukt om een aanvraag te doen?
Hoi
Ik begrijp de tip, dat heb ik dus ook gedaan, als eerste heb ik T-Mobile gebeld om het abonnement af te sluiten maar daar kwam ik niet door de wachtrij heen.
Een nieuwe aanvraag heb ik uiteindelijk niet gedaan, met 67,50 (-30) aan extra kosten is het een minder aantrekkelijke aanbieding en ik heb helaas ook niet het idee meer dat ik bij T-Mobile welkom ben als klant.
Hallo
Telefonisch zou je gewoon €67,50 eenmalige kosten betalen en Jason zou dan achteraf de 30 euro aan aansluitkosten voor je vergoeden.
Via de website is het exact hetzelfde, je betaalt €67,50 eenmalige kosten en achteraf worden de 30 euro aansluitkosten vergoedt door Jason. Momenteel krijg je de eerste 6 maanden ook 10 euro korting op tv
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.