Sorry kruis post
De installateur van T-mobile-thuis was er al op de 01-08-23 en het internet liep 100% op die dag bevestigd .
Dus ik neem niet meer actief KPN internet maar moet wel betalen.
Dat is een leuk verhaal.
Het is toch niet 1 april vandaag.
Verder lees ik
"Het klopt dus dat je wel signaal van ons krijgt, maar dat je hier nog niet voor betaalt.
Vervolgens sturen wij een seintje naar KPN en vervolgens is je abonnement bij hen volledig opgezegd! "
Wat is het verschil tussen een abonnement half en volledig opgezegd?
Voor mij als klant was het verschil dat ik geen service meer van KPN had vanaf 01-08-23 maar wel betaal.
Hoi @Klanttv, goed dat je jouw vragen stelt! Voor de duidelijkheid en dit heb ik hiervoor ook gezegd: je bent inderdaad momenteel aangesloten op ons internetsignaal. Wij hebben echter jouw abonnement nog niet actief gemeld en daarom betaal je bij ons nog geen cent totdat de installatiemonteur van Guidion jouw abonnement actief meldt. Hierdoor betaal je niet voor twee abonnementen tegelijkertijd, maar slechts voor één abonnement, namelijk tot de 7e voor die van KPN en na de 7e voor die van ons. Zodra de monteur van Guidion jouw abonnement actief heeft gemeld seinen wij KPN in om jouw abonnement op te zeggen. Momenteel gebruik je hun internetsignaal niet, maar vergelijkbaar met het afkoppelen van een modem zorgt dit niet automatisch voor een opzegging bij KPN.
De installatiemonteur van Guidion kan dit voor je oplossen op 7 september, ik kijk uit naar het bezoek van Guidion!
Cal
Je zegt het
Ik heb internet van T-mobile-thuis vanaf 01-08-23 aangesloten door T-mobile-thuis.
Ik ben van van KPN TV internet en telefoon afgesloten vanaf 01-08-23 door T-mobile-thuis.
Dat bestrijdt T-mobile-thuis niet.
Verder zeg je dat ik de kosten moet dragen voor het abonnement dat ik bij KPN had niet alleen tot de fysieke aansluiting door de installateur op de 01-08-23 ( vanaf die dag heb ik internet van T-mobile-thuis en geen TV internet en telefoon van KPN) maar tot er weer een monteur voor de 2 keer bij mij langskomt.
Dat word ook niet door T-mobile-thuis bestreden.
Verder word door T-mobile-thuis niet bestreden dat de installateur op de 01-08-23 voor de klant een werkende aansluiting heeft opgeleverd. Dus klant had van het abonnement wat hij met T-mobile-thuis heeft afgesloten vol kunnen profiteren vanaf 01-08-23 maar niet meer van zijn KPN abonnement.
Cal kan je dat alles bevestigen a.u.b.
Was de installateur op de 01-08-23 van Guidion KPN of KPN-netwerk? Kan op zijn foto geen logo zien. Het zou misschien interessant zijn het verhaal dat ik de installateur voor de 01-08-23 heb afgezegd snel te onderzoeken .
Kan ik een copy van het gespreekslog tussen mij en T-mobile-thuis klantenservice hebben?
Cal een antword alleen voor iemand die dat hier leest ik weet de antwoord .
Kunnen er 2 abonnementen op het zelfde moment door 1 IP-ADRES in een normale huisaansluiting?
Hoi @Klanttv ,
Volgens mij hebben moderators nu al een paar keer bevestigd dat met het bezoek van Guidion op 7 september je abonnement bij t-mobile administratief zal ingaan en dan automatisch KPN zal worden beëindigd. Tot die dag betaal je niks aan t-mobile, hoe graag je ook zou willen. Wacht gewoon deze dag af, veel spannender kun je het niet maken.
Ach Eric ben alleen bij het verzamelen van gegevens.
Wat zijn de kosten als ik nu weer afstap van T-mobile-thuis en van wie was de installateur KPN Guidion of KPN-netwerk?
Dat kunnen jullie toch zeker beantwoorden.
Alvast bedankt
Eric ik zie dat je zo als ik geen moderator bent. Wel zit je dagelijks op het forum . Het is mooi dat je probeert klanten te helpen door je bevindingen op het forum te zetten . Jammer kan ik je bevindingen niet volgen . Men heeft mij door de klantenservice naar het forum gestuurd omdat hier ook moderators ( medewerkers van T-mobile-thuis het forum is immers een deel van het klantenservice ) langskomen die mij helpen kunnen. Je heeft als super deelnemer op het forum niet toegang tot alle gegevens of wel ? Ik ben nu al +- 137 euro kwijt aan KPN terwijl ik alleen internet bij T-mobile-thuis voor 30 euro heb en had. Als jij in mijn situatie zit en dat leuk zou vinden dat mag . Ik niet . De overstapservice moet ik dus betalen . Dat staat nergens. Ik zou het wel waarderen al jij van het klant helpt community mij helpt die centen terug te halen . Als je dat wil alvast bedankt.
Verder wacht ik op een moderator die mijn probleem kan regelen. Het probleem blijft ook naar de 7e bestaan.
Ben wel benieuwd op je reactie.
Met vriendelijke groet
Het klopt dat super users geen persoonlijke informatie kunnen zien. We kunnen ook niet in t-mobile systemen, geheel vergelijkbaar als wat jij kan zien over mij dus.
Het is een klant helpt klant forum, Moderators lezen mee. Als je langer op dit forum zit leer je waar technische mogelijkheden zitten maar ook wat moderators vanuit hun klantenservice rol doen. Vandaar mijn observatie dat jij over indirecte kosten spreekt en een abonnement met terugwerkende kracht wil laten ingaan en dan ook nog met terugwerkende kracht een abonnement van een andere provider wil stopzetten. Dat hebben ze nog niet eerder gedaan. Alleen kosten die aan t-mobile ten onrechte werden gefactureerd kunnen ze crediteren.
Je zet dan een bedrag van 137 euro naast 30 euro. Dat komt heel ongeloofwaardig over. De aanbieding prijs van t-mobile geldt immers een x aantal maanden, daarna betaal je de normale prijs.
Hoi Eric fijn dat je weer ochtends op het forum zit .
Kijk daar begint het al .
Punt 1
Ik wil helemaal geen ingang met terugwerkende kracht hebben . Waar staat dat? Ik heb een bericht van T-mobile-thuis gekregen dat op de 01-08-23 een installateur langskomt " dan kan je van je T-mobile-thuis internet genieten " . Die was er ook op de 01-08-23. Die ging weg en ik had van mijn T-mobile-thuis internet genoten maar niet meer van KPN dus super overstapservice
Punt 2
Moderators zijn gewoon medewerkers van T-mobile-thuis die kunnen klachten doorgeven en sommige oplossen . Wat ze ook doen .
Punt 3
Ik ben dus bij T-mobile-thuis vanaf de 01-08-23 ( T-mobile-thuis heeft mij afgesloten van KPN)en heb een abonnement dat tot 31-07-24 loopt. 12 maanden langer wil ik niet. Ik heb een abonnement de eerste 8 maanden 30 euro naar de 31-07-24 heb ik geen internet meer nodig. Ik betaal bij KPN 68,50 per maand in het vooruit. Dat zijn dus voor august alleen 38,58 meer voor september heb ik al weer 68,50 betaald. Dat zijn dus kosten die ik tot nu gemaakt heb . ( mischien kunnen wij een topic opmaken wat indirecte kosten voor een T-mobile-thuis klant zijn )
Ik wil met je ook niet lang meer in discussie gaan over dingen die je niet kan oplossen vor mij. OF KAN JIJ MIJ ZEGGEN WAT DE INSTALLATEUR OP DE 01-08-23 BIJ MIJ GEDAAN HEEFT ( sorry voor de grote letters maar dat verklaart een groot probleem en kan het oplossen)
Met vriendelijke groet