27 juni ODIDO internet aangevraagd. Eerder een poging gedaan maar na 4 maanden gefrustreerd opgegeven.
Nu 9 juli dan eindelijk de aansluiting binnen en optimistisch alles gaan aansluiten maar helaas….. Een rood knipperend lampje.
Bij navraag het volgende antwoord :
wo 24 jul 2024 om 15:26 schreef Jelle Huttinga <Jelle@nivinict.nl>
Beste Ton Verschuren,
Ik zie dat er nog een obstructie op uw adres loopt. Er is wel een aansluiting geïnstalleerd op uw adres, maar deze werkt nog niet goed en is ook nog niet als succesvol opgeslagen.
Om het kort uit te leggen: de glasvezelkabel die ondergronds van de centrale naar uw woning gaat is beschadigd en laat signaal door.
Ik zal dit in het systeem verwerken en dan zal er eerst een team worden aangestuurd die uw kabel gaat maken, daarna zal ik u weer bellen voor een afspraak om een meting te doen. Hoelang dit allemaal gaat duren weet ik niet.
Na de succesvolle meting wordt hij als succesvol opgeslagen en kan u een afspraak inplannen om het modem te laten instaleren door Odido.
En alle ellende begint opnieuw. Met de bekende “beloften” en standaard antwoorden:
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend dat u nog geen gebruik kunt maken van de glasvezelaansluiting.
Zou u mij een foto kunnen maken van de aansluiting die u heeft ontvangen in de woning?
Dit gaat om een wit kastje met ODF-stickers erop.
Dan kan ik dit voor u uitzetten bij onze aansluitpartner met de vraag om dit op te gaan lossen.
Alles bij elkaar dus 9 maanden wachten op internet van ODIDO en ondanks heel veel loze beloften en verwijzen / doorzetten naar “de aannemer”. GEEN INTERNET…..
ODIDO zou zich moeten schamen !!