Goedenavond iedereen.
Door een scherpe aanbieding van T-Mobile ben ik op 23 maart jl. in de verleiding gekomen om mijn KPN glasvezel en TV in te ruilen voor T-Mobile Thuis, tot mijn spijt inmiddels.
Ik zou horen van installatiepartner Guidion wanneer de installateur zou komen. Op 22 april zaten we ineens zonder internet, inmiddels nog steeds niets gehoord van Guidion, dus zelf maar naar de T-Mobile klantenservice gebeld. Kreeg te horen dat er naar Guidion werd gecommuniceerd dat er een pakket moest worden opgestuurd. Dan kon er een afspraak worden gemaakt voor installatie. Een week radiostilte. Na een week weer gebeld. Klantenservice medewerker had me de week ervoor verkeerd geïnformeerd; eerst afspraak maken, dan pakket. Eerstvolgende mogelijkheid tot installatie: 11 mei, 3(!) weken na officiële ingangsdatum van het abbonement. Dankzij behulpzame klantenservice deze weken kunnen overbruggen met gratis mobiel internet, maar het blijft niet ideaal.
Vandaag is de monteur geweest, hij was tot mijn verbazing snel klaar. Niks geen tv anywhere geïnstalleerd verder, maar daar kom ik zelf ook wel uit. Wel wist hij me te vertellen dat het internet vandaag nog overgezet moest worden, maar dat dit om 18:00 wel gebeurd moest zijn. Hij zag verder geen reden waarom het niet zou moeten werken en vertrok. Je raad het al, inmiddels bijna 8 uur, maar nog steeds geen internet. Iemand dit ooit meegemaakt of iemand die weet wat ik kan doen. Kan ik nog terug naar het duurdere maar werkende KPN of word dit nog (heel snel) opgelost. Vind 3 weken zonder internet in huis ruim genoeg.
Bij voorbaat dank,