In october Glasvezel besteld. Begin februari daadwerkelijk aangesloten, bleek er een fout in de bekabeling buiten te zitten. Guidion wel langs geweest om te installeren, kon het niet afmaken. Glasvezel uiteindelijk aan de praat (alle goede lichtjes op de Converter), maar nog wel een rood lampje op de modem. De glasvezel mannen konden hier niets mee. Vandaag kwam Guidion eindelijk weer. De goede man dacht dat het om een reguliere installatie ging, en niet een storing. Heeft zijn uiterste best gedaan, alles vervangen alles getest, maar nog steeds… een rood lampje.
(oh ja, tussen door een afspraak waar men niet kwam opdagen, meerder pogingen om de ‘lijn door te meten’ terwijl ik al kon zien dat er nog niets gedaan was.)
Beste T-Mobile, hoe kom ik hier door heen? Alle partijen wijzen naar elkaar, geven elkaar rustig ‘taken’ en ‘meldingen’, maar helaas geen oplossingen.
Ik verwacht dat de volgende keer er én een man van Guidion, én van Volker Wessels, én van T-Mobile staan, en ze pas weggaan als mijn internet verbinding van T-Mobile het doet.