Goedemiddag,
Ik heb op 5 mei T-Mobile thuis aangevraagd, er is hier nog geen glasvezelaansluiting in huis, VWT had me een aantal keer telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas heb ik met mijn werk zeker niet altijd de gelegenheid om de telefoon op te nemen, daarnaast is terugbellen in de pauze onbegonnen werk aangezien ze extreem lange wachttijden hebben.
Toen ik een middag vrij was, eindelijk een dame bij VWT aan de lijn gekregen, afspraak gemaakt voor donderdag 8 juni om 08:00 uur, er is de hele dag iemand thuisgeweest, maar niemand gezien van VWT.
Toen via de chat contact gezocht met een medewerker van T-Mobile, die zag de afspraak niet eens in het systeem staan, hij heeft toen een case aangemaakt voor de backoffice om nogmaals bij KPN te informeren.
een week later nog niks vernomen, nogmaals contact gezocht via de chat, werd mij verteld dat het net 2 dagen daarvoor was doorgezet naar KPN, en dat ik nog een aantal dagen moest wachten.
Op 27 juni, nadat ik nog steeds niks had vernomen van T-Mobile/KPN of VWT, gebeld met de klantenservice van T-Mobile, daar werd mij verteld dat volgens het systeem VWT mij de dag ervoor zou hebben gebeld, maar geen contact had gekregen, ik ben toen niet gebeld, ook geen gemiste oproep gehad!! en dat ik toch echt zelf contact moest zoeken met VWT of KPN, omdat zij dit verzorgen.
VWT geprobeerd, maar na een half uur in de wacht te hebben gestaan was ik er wel klaar mee, contact gezocht met KPN, die vertelden mij dat T-Mobile een nieuwe opdracht moest plaatsen omdat VWT de opdracht er inmiddels uit had gehaald.
Onderhand ben ik er een beetje klaar mee om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, ik ben klant geworden bij T-Mobile, dus verwacht ook dat T-Mobile het nu gaat oplossen, ik ga niet meer zelf achter diverse bedrijven aan om het maar geregeld te krijgen.
onderhand zou voor alle narigheid er wel een compensatie mogen volgen in de zin van een hogere internetsnelheid voor dezelfde prijs, maar om daarvan gebruik te kunnen maken moet ik wel eerst aangesloten worden!!
Met vriendelijke doch gefrustreerde groet,
Roy Niessink