Skip to main content

Goedemiddag.

Het is inmiddels dag 4 nadat de oorspronkelijke opleverdatum is gepasseerd. 

In de email die ik heb gekregen staat dat er binnen 3 werkdagen contact met me zou worden opgenomen. 

Na mijn idee zijn deze 3 dagen al voorbij maar ik weet nog steeds niks.

Pon knippert nog steeds ik heb al 4 dagen geen internet. De voucher werkt ook niet.

Na 4 dagen begint het toch wel vervelend te worden.

Graag dan ook nog deze week een geleverde lijn anders ontbind ik de overeenkomst en ga ik terug naar mijn oude leverancier.

Hallo @Devilseyes87 

Bij een knipperende PON is de ONT misschien niet goed geregistreerd, dit zou een moderator op afstand voor je kunnen oplossen.

Staat je klantnummer in je community profiel?

Welkom op onze community en bij Odido! @Devilseyes87 

Mijn oprechte excuses voor jouw ervaring, dit is niet hoe een oplevering hoort te verlopen. Gelukkig lees ik dat de monteur dit heeft doorgezet voor verder onderzoek door de technische dienst. Zij zullen er samen met de netwerkbeheerder voor zorgen dat jouw verbinding wordt hersteld/geactiveerd. Ik ben meteen voor je gaan kijken of er al een update is, maar voor nu kan ik zelf nog niets inzien, maar ik kan je verzekeren dat mijn collega’s echt druk aan het werk zijn voor je! 

Betreft de vouchercode, gebruik je deze i.c.m. Odido of BEN simkaart? Alleen dan werkt het namelijk. Mocht je deze niet hebben dan mag je van mij een Odido simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Ik vergoed de kosten hiervan uiteraard als je mij een foto van de bon stuurt in dit topic. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met een volgende factuur. 

Laat je mij weten of ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Welkom op onze community en bij Odido! @Devilseyes87 

Mijn oprechte excuses voor jouw ervaring, dit is niet hoe een oplevering hoort te verlopen. Gelukkig lees ik dat de monteur dit heeft doorgezet voor verder onderzoek door de technische dienst. Zij zullen er samen met de netwerkbeheerder voor zorgen dat jouw verbinding wordt hersteld/geactiveerd. Ik ben meteen voor je gaan kijken of er al een update is, maar voor nu kan ik zelf nog niets inzien, maar ik kan je verzekeren dat mijn collega’s echt druk aan het werk zijn voor je! 

Betreft de vouchercode, gebruik je deze i.c.m. Odido of BEN simkaart? Alleen dan werkt het namelijk. Mocht je deze niet hebben dan mag je van mij een Odido simkaart kopen (€10) in 1 van onze Odido Shops. Ik vergoed de kosten hiervan uiteraard als je mij een foto van de bon stuurt in dit topic. Houd er wel rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met een volgende factuur. 

Laat je mij weten of ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Bedankt voor je reactie. Begrijp me niet verkeerd want ik bedoel dit niet persoonlijk maar ik ga geen 10 km rijden om internet te kunnen verkrijgen in de odido shop. Ik lees dat het 5 werkdagen kan duren. Morgen in dag 4. Dus dat betekent dat het eventueel pas na volgende week maandag opgelost kan worden.

Dit gaan we dus niet doen. Ik heb 2 jonge kinderen. Mijn partner zit in de laatste 5 weken van haar hbo opleiding en ik heb stabiel internet nodig voor mijn werk ivm camera's.

Ik geef odido tot morgen 12 uur en anders ontbind ik de overeenkomst.

Met vriendelijke groet.

Dennis

Is het uiteindelijk opgelost 

Is het uiteindelijk opgelost 

Nee. Uiteindelijk vrijdag middag geannuleerd.

Heb daarna nog 4 dagen zonder internet gezeten bleek uiteindelijk de Patchkabel niet goed erin gezeten te hebben.

Al die moeite en problemen voor niets dus.

Reageer