Onvoorstelbaar, maar waar. Zonet las ik het verhaal van iemand op deze community website die na 8 maanden (!) nog steeds geen glasvezel verbinding had, en ik heb het gevoel dat ik ook die kant op ga.
Het verhaal: op 30 maart overgestapt van Ziggo naar T-Mobile, maar nog steeds geen millimeter opgeschoten. Ik heb ontelbare keren gebeld naar T-Mobile en KPN Netwerk maar het mag allemaal niets baten.
Als ik T-Mobile bel dan beweren ze dat ze niets voor me kunnen doen en dat ik KPN moet bellen. Een medewerker van T-Mobile heeft het zelfs gepresteerd om mijn dossier te sluiten. Als ik KPN Netwerk bel dan wordt a) verbinding meestal zonder reden verbroken, b) hebben ze een storing en kunnen ze me niet helpen, c) hebben ze geen idee wat ze moeten doen.
Laatst nog gebeld en de dame van KPN liet de naam van het bedrijf Volker Wessels Telecom vallen, want zij doen blijkbaar de aansluiting van glasvezel naar je woning. Maar je kan de monteurs niet direct bellen. Vervolgens Volker Wessels Telecom gebeld via hun gewone lijn en die meneer zou het doorgeven aan de monteurs. Nou, we zijn weer wat weekjes verder en er is nog helemaal niets gebeurd.
Wat beweren ze bij T-Mobile namelijk: de monteur kan geen contact met u krijgen want u reageert niet. Pardon? Ik heb nog nooit een telefoontje, bericht of brief van die mensen gehad. Ik heb wel 20 keer mijn nummer doorgegeven.
Ik weet niet wat dit voor ongelooflijk amateurisme is. Wat ik wel weet, is dat ik ongelooflijke spijt heb van dit ooit in gang te hebben gezet. Inmiddels betaal ik veel geld aan Ziggo terwijl ik een goedkoper abonnement bij T-Mobile had afgesloten. En waarom moet ik als klant mijn tijd verdoen met bellen naar allerlei bedrijven? Waarom kan dit net gewoon in orde gebracht worden?
Is er iemand ergens die mij kan helpen?