Skip to main content

Zit al een maand zonder internet en tv aangezien de monteur niet op de afgesproken tijdstip langs kwam. Vandaag na 4 weken zou de monteur weer langs komen, maar weer niet. En dan moet je gewoon weer achteraan aansluiten voordat er weer een monteur langs komt. Nu staat het op 11 september weer gepland. ONACCEPTABEL en Odido lost het niet op. Kosten van een ICT-er moeten maken om via hotspot nog enig internet te ontvangen. Ik wil eventueel alles zelf aansluiten, maar dat mag weer niet zoals ze op internet aangeven.

'we gaan pas weg als je internet hebt’ is de slogan. Maar dan moeten ze wel langs komen. Het ergste is dat je gewoon weer 3 a 4 weken moet wachten en geen oplossing wordt geboden door een ander bedrijf o.i.d.

Hi @lubbers1968, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic voor hebt aangemaakt. Ik zie inderdaad de afspraak staan op 11-09. Dit is inderdaad wel erg verweg. Ik heb daarom mijn contactpersoon bij Guidion aan de digitale mouw getrokken om te kijken of we dit kunnen vervroegen. Ik gok dat ze je gaan opbellen hierover zodat je een nieuwe kunt inplannen als dat mogelijk is. Dat hoop ik in ieder geval wel. Zou je mij op de hoogte willen houden?

Hi @lubbers1968, ik heb zojuist reactie terug. Ze hebben je geprobeerd te bellen maar kregen geen gehoor. Ze kunnen morgen 22 augustus langskomen tussen 08.00/12.00 uur. Is dat mogelijk? 

Reageer