Beantwoord

2Gb upgrade

  • 28 December 2023
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Ik heb onlangs mijn snelheid verhoogd naar 2Gb/s. Gisteren is de monteur langs geweest en heeft de nieuwe apparatuur aangesloten. Hij zag overigens dat ik nog steeds op 1Gb/s was aangesloten en adviseerde mij met jullie contact op te nemen.

Heb ook het idee wat ik al het hogere abonnementsgeld betaal terwijl ik de nieuwe snelheid (nog) niet heb.

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 29 December 2023, 15:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @rdebru1n, ik heb gelijk alles voor je nagekeken en ik zie dat het 2Gbit/s abonnement bij ons helemaal goed staat! Nu je de nieuwe apparatuur in huis hebt, zou je bekabeld sneller internet moeten kunnen ontvangen dan voorheen het geval was. Heb je de verbinding bekabeld al gemeten? Mocht dit ver onder deze snelheid liggen, wil je dan een speedtest met me delen? Dan ga ik hier direct mee aan de slag voor je! 

Excuses, kabel was aangesloten op een 1Gb port. Heb een USB-C naar Ethernet 2.5 Gb/s aangesloten en nu is de snelheid top:

 

 

Ne wel benieuwd of ik nog de oude apparatuur moet terugsturen (o.a. T-50 modem)... 

Reputatie 7
Badge +9

Kijk, dat ziet er goed uit @rdebru1n!

Het oude apparatuur dient inderdaad retour gestuurd te worden. Je hebt hier een e-mail over gehad waar de instructies in staan voor het retourneren. 

Kijk, dat ziet er goed uit @rdebru1n!

Het oude apparatuur dient inderdaad retour gestuurd te worden. Je hebt hier een e-mail over gehad waar de instructies in staan voor het retourneren. 

Dat klopt maar gedeeltelijk. Ik had destijds een email gekregen om de tv box en het oude wifi point (niet meer compatible met het nieuwe modem) terug te sturen. Dat gedaan en is bevestigd.

Eind december heb ik door mijn 2Gb aansluiting o.a. een nieuw modem gekregen. Daar heb ik nog geen retour opdracht voor ontvangen. Kan je daar nog een email/verzendlabel voor sturen?

Reputatie 7
Badge +9

Ik zie het inderdaad @rdebru1n. Ik kan de e-mail niet handmatig versturen jammer genoeg. In dit topic staat hoe je het apparatuur kan retourneren zonder QR-code!  

 

 

Reageer