Skip to main content

Ik heb op 28 september mijn contract verlengd telefonisch voor 2 jaar. 

ik ben een dag later in mijn odido gaan kijken en tot mijn schrik staat er in dat ik 2 wifi punten moet terugsturen?

Ik nam contact op met een medewerker en die zei dat ik een nieuw contract heb gekregen en dat ik alles nieuw krijg met een installeur die alles gaat regelen.

Ik was best geïrriteerd want daar heb ik niet om gevraagd maar dacht ach ik hoef zelf niks te doen dus laat maar.

Later op de dag begon de twijfel toch weer te komen en besloot ik om het te annuleren en het bestaande contract te behouden (ben heel tevreden)

Dus ik weer bellen zegt deze medewerker o nee hoor je kan het niet annuleren want het is een contract verlenging en die kan niet geannuleerd worden. Je zult de 2 wifiverstekers terug moeten sturen en dan kan je ze weer aanvragen. Pfffff ik leg uit dat ik niet zonder het internet kan want ik en mijn zoon werken veel thuis.

En dat het mij ook niet verteld is tijdens het eerste gesprek van verlenging want dan zou ik nooit akkoord zijn gegaan.

Het enigste wat ik nog kon doen zei ze is een klachten formulier invullen.

Ik heb online het contact formulier ingevuld en kreeg als antwoord terug zodra we de 2 wifipunten hebben ontvangen kan je ze weer aanvragen.

Dus ik verleng mijn contract  met 2 jaar als blije klant en word nu zo in de kou gezet dat het mij en mijn zoon met het werk inkomsten gaat kosten.

Waar hebben we het over Odido.!

Ik moet 2 wifipunten terugsturen om ze vervolgens weer te kunnen aanvragen.

Zouden jullie mij alsjeblieft tegemoet kunnen komen.

Een wanhopige klant 

 

Welkom op onze community! @Ldrielinger 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals bij ons meldt. Ik wil oprecht sorry zeggen voor deze miscommunicatie. Odido en ik zijn hartstikke blij dat je jouw abonnement hebt verlengt, dat waarderen we enorm! 😀 Ik help je dan ook graag verder. 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er precies aan de hand is. Ik zie inderdaad dat de contractverlenging succesvol is doorgevoerd. Je krijgt van ons bij een verlenging altijd nieuwe apparatuur. 

In eerste instantie had je 3 wifipunten. In de verlenging zie ik dat er 2 wifipunten zijn verwijderd en 1 wifipunt wordt omgeruild naar een nieuw model. Klopt deze bestelling wel? 

Ik kan de verlenging niet meer annuleren, maar het goede nieuws is in ieder geval wel dat je al sowieso 1 wifipunt krijgt bij het installatiepakket. Ik zie dat je deze zelfs al in huis hebt! Ik had je graag anders verteld, maar het klopt wel wat mijn collega zegt dat de andere 2 wifipunten eerst moeten worden geretourneerd voor ik nieuwe voor je kan bestellen. Wanneer de wifipunten bij ons terug zijn en dit is verwerkt in ons systeem (dit kan tot maximaal 6 werkdagen duren), kan ik ze meteen voor je aanvragen. 

Laat je het mij weten als je de twee wifipunten retour hebt gedaan? Wanneer alles gereed is, zorg ik er gelijk voor dat er 2 nieuwe wifipunten jouw kant op komen! 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik sta voor je klaar! 


Reageer