Skip to main content

Goedemiddag,

Op 13-11 heeft de Guidion monteur in de meterkast de apparatuur gehangen en sindsdien heb ik ook geen internet meer. Rode bolletje router aan LOS uit PON knippert.

Al ongeveer zonder te overdrijven 7 keer de klantenservice aan de lijn gehad (als ze niet zomaar ineens ophangen) En nog geen centimeter opgeschoten.

Vandaag 23-11 zou er een monteur langskomen van KPN om de verbinding te herstellen, maar die is niet opkomen dagen. Bij KPN lachen ze je uit omdat het "raar" zou zijn dat er een KPN monteur gestuurd wordt en bij Odido weten ze van niks.

Zeg het maar hoe nu verder want ik ben er wel klaar mee.

 

 

Hallo @Hoed0126 

Bij een knipperende PON kan het ook zo zijn dat de ONT niet correct geregistreerd is dus dan zou Guidion dan weer moeten oplossen, maar een moderator zou dit op afstand ook wel voor je kunnen controleren ✅


Bedankt voor je antwoord. Uiteindelijk alsnog KPN monteur over de vloer gehad, deze was al langs de wijkcentrale gereden, Guidion monteur had verkeerd gepatched 64/2/2 =/= 65/2/2. Alles werkte hierna direct.

Maar dan de vraag waarom moet dit zo lang duren? En waarom kon de klantenservice van Odido dit niet aangeven dat dit nog ging gebeuren (KPN monteur) en wisten zij hier niks van af?

Al met al een goed einde met een bittere nasmaak aangezien er bijna 2 weken niks werkte.


Reageer