Klantenservice,
In december 2019 hebben wij een verhuizing doorgegeven van ons internet naar een nieuw adres. T Mobile zou er voor zorgen dat wij op 9 februari 2020 internet hebben.
Tot op de dag van vandaag, 15 april 2020, hebben wij geen internet. Wij hebben 2 Guidion installateurs naar huis moeten sturen omdat wij het installatiepakket niet binnen hebben gekregen van T Mobile. Het volgende installatiemoment staat gepland op 20 april en op moment van schrijven is er geen installatiepakket binnen. De kans dat er morgen of overmorgen een installatiepakket binnenkomt achten wij nul. Het komt er op neer dat er een volgende afspraak moet worden gemaakt met Guidion, wat doorgaans anderhalve week extra kost.
Na veelvuldig telefonisch contact met de klantenservice van T Mobile komen wij letterlijk geen steek verder. Vandaag is mij telefonisch door T Mobile verteld dat er een leveringsprobleem is met de installatiepakketten en dat daarom de installateur van Guidion zelf een installatiepakket meeneemt. Vervolgens vertelde een medewerker van de Guidion klantenservice me dat dit het mooiste is wat ze die dag heeft gehoord, kortom, T Mobile verkoopt onzin om het probleem uit te stellen.
Ondertussen hebben wij als klant ruim 15 belletjes gepleegd en meer dan 10 medewerkers gesproken die van alles beloven en hun uiterste best doen zonder enig resultaat. Volgens mij is dit niet hoe je klanten wilt behandelen.
Ons geduld is op.