op 16mei heeft mijn schoonzus een sms en een email gekregen dat ze internet + tv kan aansluiten.
Er was ook een aansluitpakket bezorgd.
instructievideo heeft het over een dsl kabel aansluiten op (ouderwetse) telefoonaansluiting, maar die kabel is niet meegeleverd.
gebeld naar 0800-0092: eerste medewerker van Odido geeft aan dat er een ISRA punt in huis moet zijn. Alles onderzocht, dit is niet het geval.
Heb teruggebeld en 2e medewerker zegt dat 27 mei de wensdatum was (mijn schoonzus heeft aangegeven zo snel mogelijk dus waar komt die wensdatum vandaan?) .
De aansluiting wordt dus pas 27 mei opgeleverd en volgens de medeweker kunnen we dan ook pas bellen over het niet hebben van een ISRA punt. op dat moment kan ook een monteur worden ingepland.
Je weet dus al dat t niet gaat werken maar je doet er niets aan want t proces laat t niet toe?
Vervolgens werd de medewerker geirriteerd toen ik meldde dat dit proces niet goed is ingericht.
Daarnaast klopt de instructievideo niet.
Kan ik uitleg krijgen over hoe het nu precies zit want ik kan geen logica ontdekken als klant.