Skip to main content
Beantwoord

16 mei melding gekregen dat internet kan worden aangesloten, volgens medewerker is dat pas 27 mei? geen isra punt in huis, maar moet 27mei terugbellen?

  • 22 May 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

op 16mei heeft mijn schoonzus een sms en een email gekregen dat ze internet + tv kan aansluiten. 

Er was ook een aansluitpakket bezorgd.

instructievideo heeft het over een dsl kabel aansluiten op (ouderwetse) telefoonaansluiting, maar die kabel is niet meegeleverd.
gebeld naar 0800-0092: eerste medewerker van Odido geeft aan dat er een ISRA punt in huis moet zijn. Alles onderzocht, dit is niet het geval.
Heb teruggebeld en 2e medewerker zegt dat 27 mei de wensdatum was (mijn schoonzus heeft aangegeven zo snel mogelijk dus waar komt die wensdatum vandaan?) .

De aansluiting wordt dus pas 27 mei opgeleverd en volgens de medeweker kunnen we dan ook pas bellen over het niet hebben van een ISRA punt. op dat moment kan ook een monteur worden ingepland.
Je weet dus al dat t niet gaat werken maar je doet er niets aan want t proces laat t niet toe?  
Vervolgens werd de medewerker geirriteerd toen ik meldde dat dit proces niet goed is ingericht.

Daarnaast klopt de instructievideo niet. 
Kan ik uitleg krijgen over hoe het nu precies zit want ik kan geen logica ontdekken als klant.

 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maarten1970 

Je kan de PHONE kabel gebruiken voor het aansluiten van de modem. Heb je verder niks van onderstaande ergens in huis?

 

Misschien kom je ergens een telefoonkabel tegen die hersteld moet worden.

@Waqqas ah, dan gaat dus de phone kabel naar t modem. Dat zal ik gaan proberen, ik kom er op terug

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Maarten1970, ik lees dat Waqqas je al goede tips heeft gegeven, top! Nog een kleine toevoeging: omdat je niet je abonnement van je zus gekoppeld hebt kan ik dit niet inzien, maar met de SMS en e-mail ben ik er zeker van dat het signaal al sinds 16 mei actief is. Het komt vaker voor dat de netwerkbeheerder KPN je signaal eerder activeert dan de wensdatum, bijvoorbeeld omdat ze voor een andere klant toevallig in dezelfde wijkcentrale moeten zijn. 

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, zoals je merkt helpt de Community je graag! 😃

Reageer