Skip to main content
T-mobile laat ons al 14 weken wachten op internet en blijft niks communiceren. We zitten met de handen in het haar. Kan iemand ons helpen?



• We bellen elke dag minstens 30 minuten met de helpdesk, maar komen niet verder.

• We worden elke keer beloofd terug te worden gebeld, maar dat is nog nooit gebeurd.

• Niemand kan zegen wat er aan de hand is of hoe lang het gaat duren

• We hebben inmiddels >50X met de helpdesk T-mobile gebeld en > 20X met die van Regefiber

• We denken dat we geen alternatief hebben, omdat in onze buurt alleen glasvezel aanwezig is en we al een contract hebben

• Ale buren hebben binnen een week internet via KPN

• T-mobile – wat is er aan de hand? We zijn de hele dag bereikbaar. julle hebben onze mobiele nummers (klantnummer AAG44959)

• Heeft iemand tips voor ons hoe we dit moeten aanpakken?
Hoi Pieterjangarssen,



Dit is niet de droomstart waar je op hoopt! Ik begrijp ook niet wat hier aan de hand is, maar dat ga ik graag voor je uitzoeken. Ik zie je klantnummer, maar mag ik de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht? Dan zoek ik het uit en geef je een volledige update van de stand van zaken. Dan hoop ik dat we die oplevering snel weer op de rails hebben!

Reageer