14-04-2022 kon ik eindelijk een glasvezelnetwerk aansluiting aanvragen. De netwerkbeheerder zou contact opnemen voor de aanleg naar de woning. Na maanden wachten zelf contact opgenomen met t-mobile (ik wist niet wie de installateur was) en de afspraak was zo geregeld.
Vervolgens wordt er op die dag door dat team in de tuin vd buurman gegraven. Die verzoekt ze vriendelijk hiermee te stoppen. Het was al laat dus gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Helaas komen ze niet opdagen. Na vele telefoontjes met Dutch Fiber en t-mobile weet ik niet meer waar ik aan toe ben. Volgens DF moet er nog een aansluitpunt komen. En vervolgens blijft het weer stil. Geen tijdsindicatie helemaal niets.
Ik snap er niks meer van. Mn geduld is na zoveel maanden behoorlijk op trouwens. Misschien moet ik de aanvraag maar gewoon intrekken. Ik heb totaal geen probleem met mn huidige provider.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben door beide partijen uiterst vriendelijk geholpen. Maar helaas heeft het nog tot niets geleid. Het lijkt wel of ze me bij DF niet meer willen helpen. Of het is erg druk. Maar zeg dat dan gewoon.
Mvg,
Maarten
Ridderkerk