Skip to main content

eerder onderstaand bericht geplaats en wederom beloften dat er binnen een week gebeld zou worden. Nu ook al weer een paar weken geleden. 

ondertussen wel 3 keer ODF in de straat om woningen aan te sluiten. Blijkbaar is MASSA belangrijker dan kwaliteit. MASSA = KASSA ? 

ik zeg hierbij mijn aanvraag dan maar op. Na bijna 10 maanden is er dan toch echt sprake van een wanprestatie. 

Alles komt retour afzender. Het enige wat dan blijft is een niet werkende nutteloze glasvezel aansluiting waar ODF wellicht goed aan verdient heeft. 

ODIDO en ODF zouden zich moeten schamen maar die zitten er niet echt mee. Vraag me af hoeveel ODIDO en ODF medewerkers internet van ODIDO hebben? 

27 juni ODIDO internet aangevraagd. Eerder een poging gedaan maar na 4 maanden gefrustreerd opgegeven.

Nu 9 juli dan eindelijk de aansluiting binnen en optimistisch alles gaan aansluiten maar helaas….. Een rood knipperend lampje.

Bij navraag het volgende antwoord :

wo 24 jul 2024 om 15:26 schreef Jelle Huttinga <Jelle@nivinict.nl>

Beste Ton Verschuren,

 Ik zie dat er nog een obstructie op uw adres loopt. Er is wel een aansluiting geïnstalleerd op uw adres, maar deze werkt nog niet goed en is ook nog niet als succesvol opgeslagen. 

 Om het kort uit te leggen: de glasvezelkabel die ondergronds van de centrale naar uw woning gaat is beschadigd en laat signaal door.  

Ik zal dit in het systeem verwerken en dan zal er eerst een team worden aangestuurd die uw kabel gaat maken, daarna zal ik u weer bellen voor een afspraak om een meting te doen. Hoelang dit allemaal gaat duren weet ik niet. 

Na de succesvolle meting wordt hij als succesvol opgeslagen en kan u een afspraak inplannen om het modem te laten instaleren door Odido.

 

En alle ellende begint opnieuw. Met de bekende “beloften” en standaard antwoorden:

Bedankt voor uw bericht.

 Vervelend dat u nog geen gebruik kunt maken van de glasvezelaansluiting. 

Zou u mij een foto kunnen maken van de aansluiting die u heeft ontvangen in de woning?

Dit gaat om een wit kastje met ODF-stickers erop. 

Dan kan ik dit voor u uitzetten bij onze aansluitpartner met de vraag om dit op te gaan lossen.

 

Alles bij elkaar dus 9 maanden wachten op internet van ODIDO en ondanks heel veel loze beloften en verwijzen / doorzetten naar “de aannemer”. GEEN INTERNET…..

ODIDO zou zich moeten schamen !!

 

 

Bijzonder maar waar……. net ODIDO gebeld om te annuleren en nu krijgt zowaar KPN de schuld?? 


Welkom op onze community! @tver 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Ik vind het oprecht niet leuk om jouw ervaring te lezen, ik bied hier daarom graag mijn excuses voor aan. Ik kijk gelijk met je mee om mij goed in te lezen over de situatie. Ik help je graag verder! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie inderdaad dat je het abonnement hebt geannuleerd. Ik had graag anders gezien, maar ik begrijp je besluit. 

Wel wil ik je graag wat achtergrond informatie geven over wat er precies speelt, zodat jij hier ook van op de hoogte bent. Van wat ik kan inzien, klopt het dat er een obstructie is waardoor het nog niet mogelijk is om te leveren. De netwerkbeheerder, in jouw geval Open Dutch Fiber (ODF), is hier verantwoordelijk voor. Wanneer zij de werkzaamheden volledig hebben afgerond/hersteld, kunnen wij pas leveren. Sorry dat hier miscommunicatie over is ontstaan. 

Indien je je toch nog bedenkt, laat het mij dan weten. Ik ga hier met alle liefde nogmaals voor je achteraan. Ik wil graag dat jij ook kan genieten van Glasvezel! 

Mocht je nog vragen hebben of is er iets anders wat ik voor je kan doen, dan verneem ik het ook graag. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


Het spijt me maar de beloftes om “het op te lossen" zijn inmiddels niet meer op twee handen te tellen dus ik heb er geen vertrouwen in dat dat nu anders zou zijn


@tver ik begrijp jouw sentiment. 

Mocht ik in de toekomst ooit nog iets kunnen betekenen, laat het mij dan in ieder geval weten. Ik help je graag verder! 


Reageer