Skip to main content

Goedendag,

Ik heb nog niks vernomen voor een eventuele afspraak of levering bestelde producten.

Graag hoor ik wanneer ik aangesloten wordt.

@xassnake2 Wat staat er in de mail van de bestelling? Is de bestelling wel doorgekomen?

 


Jazeker bestelling is gelukt en heeft de status van abbonement in oplevering. Echter bij het klikken op status naar je route dan zie ik alleen route 1 openstaan en dat de overstapservice is geaccepteerd door mijn oude provider.

 

Bij de aanvraag zag ik dat de levertijd 10 dagen was. Ik heb alleen glasvezel van kpn binnen en weet dat er meerdere partijen in de grond liggen. 


Oké @xassnake2  Kon je al een afspraak maken met Guidion?

Heb je al een account? Staat daar soms een datum enz.”

Zie mijn onderschrift, de moderators moeten je in dit geval verder helpen. 
Sorry dat ik niets voor je kan doen,  

Fijn weekend


Ik heb al een account en profiel gegevens ingevuld. Ik heb sinds 2 sept niks vernomen dus ook geen afspraak datums zichtbaar en of guidion die contact opgezocht heeft.


@xassnake2 Super bedankt voor het invullen van de gevraagde gegevens. Ik help je graag verder!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om een ticket aan te maken naar onze technische dienst. Zij zullen hier bij de netwerkbeheerder voor je achteraan gaan. Als zij groenlicht geven, sturen wij automatisch de link om een afspraak met Guidion in te plannen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Reageer