Hallo, ik ben vorige week vrijdag (denk ik) overgezet naar interactive tv. Maar als ik nu de tv box aanzet kan ik alleen ned 1, 2 en 3 zien. Zodra ik naar een andere zender switch dan krijg ik een zwart beeld, ik hoor nog wel iets maar het is een haperende geluid alsof de audio steeds aan en uit gaat. Als ik dan probeer terug te gaan naar ned 1,2,3 dan heb ik ook daar geen beeld meer - wel het haperende geluid. maar niks doet het dan meer op de tv box dus ook niet het gid of menu knopje. Aan/uit doen helpt niet. Als ik de stekker eruit trek en de tv box laat herstarten dan krijg ik weer ned,1,2,3 maar verder niks.
Ik heb Klanten service gebeld afgelopen vrijdag en het advies was herstarten modem en dan tv box - dit hem ik ongeveer 10 keer gedaan maar hielp niet. Ze zouden het doorgeven aan de back office team maar weten niet wanneer het wordt opgelost. Ik wil niet dus zonder tv zitten als de EK straks begint dus graag wat hulp hiermee.
Overigens krijg ik ook steeds de melding met de TV Anywhere app op mijn PC of telefoon dat ik teveel users heb, ook al zijn 6 van de negen users aangeduid als PCAdmin (mijn PC dus). Ik moet dan een user selecteren om er uit te kicken zodat ik in kan loggen. Dit is gewoonirritant maar misschien is het ook waarom ik op de tv geen beeld krijg? Op de TV krijg ik trouwens geen melding over teveel users dus ik kan dit niet verificieren.