Skip to main content

zwart beeld

Ik heb sinds een paar maanden de nieuwe TV box en regelmatig gaat het beeld even op zwart een paar seconden.  Heel irritant.  Het enige dat werkt is om de stekker er even uit te haken en opnieuw opstarten.  Waarom gebeurt dit?

Uitgelichte reactie

28 juli 2023

Hey @HelmaK66, heb je alle stappen bekeken in het topic wat @Waqqas gedeeld heeft?

Dit lijkt op een probleem met de HDMI-kabel. In het topic gaan we hier verder op in, zou je hiernaar kunnen kijken?  Daarnaast wil ik je vragen om een blik te werpen op dit topic: 

Media is niet beschikbaar

Hopelijk helpt dit je verder!

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21126 reacties
  • 27 juli 2023

Hallo @HelmaK66 

In dit topic staan een aantal oplossingen die mogelijk kunnen helpen :

https://community.t-mobile.nl/televisie-536/ik-heb-geen-zwart-beeld-348803

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 27 juli 2023

Hier schiet ik weinig mee op want ik doe al een power flip. Maar dat moet ik om de zoveel tijd doen. WAAROM staat het beeld ad en toe een paar seconden op zwart. Had ik bij de oude box nooit.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 28 juli 2023

Hey @HelmaK66, heb je alle stappen bekeken in het topic wat @Waqqas gedeeld heeft?

Dit lijkt op een probleem met de HDMI-kabel. In het topic gaan we hier verder op in, zou je hiernaar kunnen kijken?  Daarnaast wil ik je vragen om een blik te werpen op dit topic: 

Media is niet beschikbaar

Hopelijk helpt dit je verder!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen