Beantwoord

Zwart beeld


Reputatie 1

Goedemorgen,

Vanochtend wil ik de tv aan doen en is er alleen maar zwart beeld. Heb het tv kastje al een paar keer van het stroom gehaald maar dit heeft helaas niet geholpen. Bij het zappen komt er elke kaar een error te staan: ‘Er heeft zich een fout voor gedaantijdens het afspelen, probeert het alstublieft later nog een keer’.

Het tv kastje is een entone 510b.

Zou iemand mij hierbij verder kunnen helpen? Zou graag vanavond weer tv willen kijken. 

Met vriendelijke groet,
Daan

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 March 2021, 13:32

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Logisch @KiwiMc, daar is geen speld tussen te krijgen. Het lastige is dat een dergelijke storing doorgaans maximaal een aantal werkdagen duurt, alleen af en toe krijgen we een TV Box die een stuk anders reageert dan het gross van de TV Boxen of een foutmelding heeft waar wij lastig iets mee kunnen. Ik kan je toezeggen dat wij al zowel de 'standaard diagnose’ als de meer ongebruikelijke stappen met jouw TV Box hebben uitgevoerd. Persoonlijk heb ik de indruk dat we nog een paar laatste trucjes gaan uitproberen, en dat wij anders voor een andere TV Box gaan zorgen. 

Dat gezegd hebbende lijkt er aan mijn kant meer leven in de TV Box te zitten dan ik tot nu toe bij je tegen ben gekomen, kan je dit voor mij bevestigen of ontkrachten? Ik houd dit topic in de gaten!

Reputatie 1

Hoi @Cal,

Gisteren einde van de middag de boel weer even van het stroom af gehaald en dit keer zag ik ook dat er een andere versie wordt gedownload dus dat gaf me al goede hoop. En ja hoor er is weer beeld, hij doet het!

Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. 

Ga binnenkort de klantenservice even bellen over de vergoeding die ik als het goed is kan krijgen.

Bedankt in ieder geval!

Reputatie 7

Hi @KiwiMc, wat ontzettend fijn om te horen dat jouw problemen zijn verholpen! Ik heb zojuist voor jou de vergoeding in orde gemaakt voor de periode dat jij zwart beeld had op jouw TV. Zo hoef jij niet zelf weer naar de klantenservice te bellen. Jij kan de status van de vergoeding eenvouding checken in jouw My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mocht jij nog ergens anders vragen over hebben, stel ze dan vooral. Ik wil jou voor nu heel veel plezier met TV kijken wensen en heel erg bedankt voor al jouw geduld!🎈

Reageer