Skip to main content

Hallo,

Vandaag mijn t-mobile thuis pakket ontvangen en aangesloten.

Nu blijft ik zwart beeld houden en kan ik alleen maar NPO1, 2 en 3 kijken verder is alles zwart.

Alles al geprobeerd en ook al gebeld met klantenservice en die kunnen niks doen en wordt door gezet naar een technici. Iemand hier ervaring mee wat het kan zijn of is het een slechte keus geweest om over te stappen????????

greetz pascal

Hoi @MANIFEST, we ontvangen inderdaad signalen dat dit bij meerdere mensen tegelijk gebeurt. Daarom zijn we een onderzoek gestart en willen we graag elke case op individuele basis in behandeling nemen zodat er tijdig een oplossing kan worden aangeboden! 

Mag ik alsjeblieft in een privébericht de volgende gegevens van je ontvangen?

-Postcode en huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van je IBAN

Zodra ik deze informatie ontvangen heb, meet ik meteen je verbinding door en zet ik een ticket uit naar onze technici!


Reageer