Sinds een paar weken kunnen we niet via tablet uitzendinggemist of live meer kijken. De optie om via de aanbieder t-mobile is foetsie. Echt waar je komt automatisch uit om via i-tunes een abbonnement af te sluiten. We kunnen nergens op het web vinden per wanneer of waarrom dit is. Als dit over een tijdje in de vernieuwde komt is dit minder erg. Maar vreemd blijft dit wel....
Bladzijde 1 / 1
Hi h.charkaoui,
Op deze manier wat je beschreef deden we al een tijdje en opeens was dit weg.
T-mobile en Ziggosport zijn blijkbaar in onderhandelingen over een niieuwe deal. Hoe ik dit weet? Mijn vrouw keek nog wat verder bij de instellingen. Daar staat een heel rijtje providers, behallve T-mobile. Wel raar dat jullie niks aan de klanten vertellen.
Op deze manier wat je beschreef deden we al een tijdje en opeens was dit weg.
T-mobile en Ziggosport zijn blijkbaar in onderhandelingen over een niieuwe deal. Hoe ik dit weet? Mijn vrouw keek nog wat verder bij de instellingen. Daar staat een heel rijtje providers, behallve T-mobile. Wel raar dat jullie niks aan de klanten vertellen.
Probleem komt waarschijnlijk omdat de app niet helemaal goed omgaat met het verlopen van sessies, waardoor je soms gewoon opnieuw moet inloggen.
Bedankt Hans-Juriën hij doet het weer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.