Ik help je graag hiermee! Het kan zijn dat je net de verkeerde app hebt gedownload. Hier staat uitleg welke app je nodig hebt en hoe het inloggen werkt:
Ziggo sport totaal go
Laat je weten of het hiermee lukt?
Korte check, gebruik je het juiste TV-klantnummer? Deze vind je eenvoudig terug in My T-Mobile Thuis. Je kunt je TV-klantnummer (10 cijfers) ook in je TV menu terugvinden (Menu//Instellingen//Systeeminformatie//Set Top Box). Je TV-pincode (4 cijfers) staat ook in de e-mail en brief die je kreeg ter bevestiging van je aanvraag.
Laat je weten of het gelukt is?
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de ziggo go totaal app
heb de app verwijderd telefoon opnieuw gestart , de app erop gezet
maar krijg elke x een foutmelding
log gewoon in met me tv klantnummer + pin dat is altijd goed gegaan tot gisteren
Hallo,
Ik probeer in te loggen op de Ziggo Sport Totaal app op mijn tablet aangezien ik straks de CL wedstrijden wil kijken (vanuit Italie) echter mijn login werkt opeens niet meer.
Dit heeft altijd gewerkt (ook in het buitenland) maar nu krijg ik telkens het bericht “er is iets mis gegaan met inloggen, probeer het later nog eens”.
Dit is nu al een paar uur zo, heeft dit te maken met een storing of is er een andere manier om het op te lossen?
Ik ben op de hoogte dat je moet inloggen met het 10 cijferige klantnummer + 4 cijferige pincode, maar dit werkt dus niet meer.
Enig advies waar het anders aan kan liggen?
Bij voorbaat dank.
ik kan sinds enige dagen niet meer inloggen op ziggo totaal via MacBook. er zou iets mis zijn gegaan met inloggen, maar de inlog is correct….wie kan me helpen. btw heb abonnement gecheckt en staal iedere maand 15 euro voor ziggo!!
Ik heb precies hetzelfde probleem als P.v.d.I
Op m'n tablet werkt de stream wel, bij het inloggen dus constant de melding dat ik het opnieuw moet proberen.
Inloggegevens kloppen gewoon want het heeft een hele tijd wel gewerkt.
ik heb ook hetzelfde probleem. Voetbal kijken nu kan dus niet….
Hier lukt het inloggen ook niet meer met de ziggo sport totaal app. Geeft aan " er is iets mis gegaan bij het inloggen, probeer het later nog eens."
Idem hier!!
Hi allen bedankt voor de meldingen! Na even wat speurwerk blijkt het probleem bij Ziggo te liggen (zij beheren de app) en ze zitten er al bovenop, zie screenshot hieronder. Wordt dus aan gewerkt!
Wordt Ziggosport binnenkort aan de Tv-anywhere toegevoegd?
Jason, Hoe wordt je een tester van T-mobile. Want mijn vrouw is slechtziend hierdoor leest de apple-tv alles voor en ik ben spastisch, hierdoor is de combinatie 160 enz een lastige combinatie om snel in te typen. De favorietenlijst maken op de box is geen optie want als je Ziggosport op 1 zet dan pakt hij automatisch np 1. Dus ik typ 132 en verrvolgens met de pijjl omhoog naar 160 lopen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.