Ziggo Sport staat op mijn rekening van juli, terwijl ik het al lang uitgezet heb. Ik zie dit ook als ik bij thuismy.t-mobile.nl/dashboard inlog en naar de tv-pakketen kijk. Ik kan het pakket alleen maar aanzetten.
PS. ik zou niet weten waar ik deze vraag anders moet stellen. Ik kan NERGENS een normaal emailadres van jullie vinden.
Bladzijde 1 / 1
Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. De meeste problemen komen we onderling wel uit, maar soms is webcare nodig.
Aangezien webcare voor jou nodig is, kan het 24/48 duren voor iemand reageert, maar wegens drukte kan dit uitlopen.
Dankje,
Het is bizar hoe slecht je aan contact info kan komen via al de portals! Ik wacht de volgende factuur nog wel even af.
Het is bizar hoe slecht je aan contact info kan komen via al de portals! Ik wacht de volgende factuur nog wel even af.
En hier kun je ook nog chatten, als je dat liever doet. Maar dat is op het moment gesloten.
Hey @gevl ,
Ik ga je meer duidelijkheid geven! Bij T-Mobile Thuis betaal je altijd één maand vooruit. Nu zie ik dat je Ziggo Sport pakket op 7 juli is stopgezet. Bij de volgende factuur (augustus) ontvang je automatisch de teveel betaalde kosten terug. Hiervoor hoef je helemaal niks voor te doen! Het bedrag wordt dan in mindering gebracht op je factuur. Dit kun je allemaal terug zien onder het kopje "Rekeningen" binnen je My T-Mobile Thuis.
Ik ga je meer duidelijkheid geven! Bij T-Mobile Thuis betaal je altijd één maand vooruit. Nu zie ik dat je Ziggo Sport pakket op 7 juli is stopgezet. Bij de volgende factuur (augustus) ontvang je automatisch de teveel betaalde kosten terug. Hiervoor hoef je helemaal niks voor te doen! Het bedrag wordt dan in mindering gebracht op je factuur. Dit kun je allemaal terug zien onder het kopje "Rekeningen" binnen je My T-Mobile Thuis.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.