Skip to main content
Beantwoord

Ziggo GO activeren (probleem)


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoi,

Ik wil mijn ziggo go abonnement activeren, maar wanneer ik mijn account wil aanmaken dan komt er een melding dat de combinatie van het klantnummer, postcode en huisnummer niet klopt. De gegevens kloppen volgens mij wel gewoon (FOx Sports go was makkelijk geregeld).

Hoe kan dit opgelost worden? Op mijn tv heb ik wel gewoon toegang tot alle zenders van ziggo.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Roel

Beste antwoord door Cristien

Hallo @roel14 Wil je de app gebruiken?

Klik hier onder aan de pagina staat de juiste app
Je moet de app van ‘ Ziggo sport totaal’ kiezen, en niet de Ziggo Go app, die is namelijk voor Ziggo klanten.

Hopelijk lukt het je nu wel?
Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7975 reacties
  • Antwoord
  • 30 juli 2019
Hallo @roel14 Wil je de app gebruiken?

Klik hier onder aan de pagina staat de juiste app
Je moet de app van ‘ Ziggo sport totaal’ kiezen, en niet de Ziggo Go app, die is namelijk voor Ziggo klanten.

Hopelijk lukt het je nu wel?
Succes!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 juli 2019
Hoi Cristien,

Thanks! nu werkt alles 🙂

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen