Vanaf heden moet ik op de Ziggo Sport app inloggen via iTunes voor € 9,99 per 30 dagen. Tot 31 augustus was dit gratis bij het Ziggo Sport Totaal pakket van € 15,00 per maand. Wie kan mij helpen dat ik dit toch binnen mijn TV pakket kan blijven zien op iPhone en iPad?
Dank bij voorbaat!
Bladzijde 1 / 1
Je moet even (opnieuw) inloggen met je T-Mobile Thuis gegevens.
Bedankt Hidden,
het inloggen lukte niet, want ik was automatisch ingelogd in de App.
Ik heb de Ziggo app verwijderd en opnieuw in de App store gedownload. Vervolgens met T-M, TV klantnummer en pincode opnieuw ingelogd.
Ziggo Sport TV kijken lukt weer!
het inloggen lukte niet, want ik was automatisch ingelogd in de App.
Ik heb de Ziggo app verwijderd en opnieuw in de App store gedownload. Vervolgens met T-M, TV klantnummer en pincode opnieuw ingelogd.
Ziggo Sport TV kijken lukt weer!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.