Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.
Graag oplossen.
Nu alles onder een inlog is geplaatst zie ik na inloggen alleen mijn mobiele abonnement maar niet die van T-Mobile Thuis. Krijg ook deze foutmelding:
Ik kan nu o.a. niet mijn Via-play verlengen na de eerste 4 maanden gratis.
Graag oplossen.
Hi
ik kan niks inzien met mijn t-mobile thuis app het enige dat ik te zien krijg is mijn mobiele abonnement maar tv thuis zie ik niet en ook gee facturen ender gelijke.
ik wil graag mijn tv code opzoeken en ben nu al de hele avond gefrustreerd aan het pielen op mijn mobiel, de laptop en de tablet maar helaas geen succes.
telkens bij inloggen ga ik automatisch terug naar het overzicht van mijn mobiele app.
al ik op thuis klik krijg ik vele opties om een thuis abonnement af te sluiten, maar die heb ik allang.
waar vind ik die code? en mijn facturen?
Hoi
Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.
De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?
Hoi
Wat betreft de tv-pincode: deze stuur ik naar je per privébericht, maar je kunt deze altijd vinden in het document dat we je ergens bij de start van je aanvraag hebben toegestuurd, tezamen met je tv-klantnummer.
De facturen kun je normaliter in de My zien, maar zijn nu voor jou onzichtbaar. Ik kan de facturen per e-mail toesturen, dat is geen probleem - welke wil je kunnen inzin?
dankje wel, tv app werkt in ieder geval.
Hi
Ik kan sinds enkele dagen weer bij mijn gegevens voor TV-thuis. Wel met horten en stoten (zat in een soort loop). Met uitloggen en weer inloggen was die loop weer weg.
Dan even het niet digitaal kunnen opnemen. Ik had dat in de oude setting wel en dat zou toch 1 op 1 overgaan met de migratie? Ik zie nu dat het nl. uit staat en dat ik daar € 5 voor moet betalen. Was dat in de oude situatie ook al zo? Vind het wel kwalijk dat met de migratie deze functie uit is gezet.
Ik wilde Viaplay aanschaffen via jullie maar de link https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/entertainment/viaplay-aan werkt niet en wordt geredirect via https://thuismy.t-mobile.nl/auth-callback naar https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/internet.
Kun je dat nog voor me fixen?
Hi
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer bij jouw gegevens kunt, daar ben ik heel blij om. Wat betreft Cloud Opnemen, deze informatie delen wij altijd van tevoren zodat je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Ik zie dat mijn collega Jason enkele maanden geleden deze informatie naar jou heeft doorgezet in het topic. Excuses als dit niet duidelijk voor je was. De vorige TV Box met opnamefunctie was duurder dan de TV Box die je nu hebt, dus dat wordt gecompenseerd met de prijs. Weet je zo voldoende?
Viaplay regel ik maar al te graag voor je. Voordat ik dat in orde maak, wil ik voor de volledigheid de voorwaarden met je delen die worden weergeven als je deze aanvraag rond wilt maken. Ga je akkoord met de onderstaande punten?
Thanks!
Hoi
Zo heb ik nu dus via T-Mobile Viaplay afgesloten. Tevens heb ik mijn eigen Via-play subscription opgezegd. Kan ik dan straks nog wel inloggen bij Via-Play Viaplay - Een gevoel. Een ervaring. Waar je wil.?
Hoi
Je kunt straks inloggen met het nieuwe account dat je aangemaakt hebt bij Viaplay, daar verandert verder niets aan. Heel veel kijkplezier toegewenst!
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.