Skip to main content

NPO1 zit ergens in het midden verstopt tussen andere zenders. 

Hoe krijg ik die zender weer vooraan in het overzicht?

Hi @pietvandervight, je hebt het dan over de favorieten? De zender zal vanzelf naar voren verschuiven wanneer je hem vaker kijkt! :wink:  


Piet heeft het denk ik gewoon over "tv gids", waar sinds enkele weken npo1 ineens is verschoven naar een plek tussen BBC First en Veronica. Ik heb er al diverse mensen over zien melden, bij deze meld ik het ook maar even.

 


Hier even gecontroleerd maar staan gewoon op volgorde op de laptop en Iphone zowel tv gids als zenders


Op de laptop inderdaad wel, in de Android app niet:

 


 


Hoi @yurgr,

 

Wat gek zeg! Staat NPO 1 inmiddels weer op zijn plek? Zo niet, wil je dan de app eens verwijderen? Dit wil nog wel eens de oplossing zijn. Zo niet, laat je het dan even weten? Dan kan ik het hier intern doorgeven!


Zojuist verwijderd en opnieuw gedownload uit de Playstore, maar het blijft bij mij zoals in het screenshot. Ook uitloggen en inloggen verhelpt het niet. Ik heb een LG V30 plus. 

Ik heb er niet echt problemen mee, maar gek is het wel.


Hoi @yurgr

 

Het is niet fijn wanneer de TV Gids er niet uitziet zoals deze bedoeld is. Normaliter werken de reset en het opnieuw installeren van de app perfect, maar er lijkt nu iets anders aan de hand te zijn. Welke Android versie draai je op de V30 Plus? 


Ik heb Android 8.0.0.  Als verder niemand dit heeft dan laat het maar gaan hoor. Het blijft op deze telefoon fout gaan, maar als ik op de telefoon van mijn dochter de app installeer (Xiaomi mi A2 lite) dan is het wel ok. Misschien iets met een Koreaanse sortering ofzo... Ik heb net nog een keer gedeinstalleerd, telefoon herstart en dan weer geïnstalleerd maar het blijft hetzelfde.


Hoi @yurgr,

 

Voor de zekerheid heb ik het toch even doorgezet naar de specialisten. Of het opgelost kan en gaat worden durf ik je niet te zeggen máár ze kunnen er in ieder geval even een blik op werpen. Voor nu blijft hij dus even op de verkeerde plek staan, ik ben in ieder geval blij dat dit niet heel erg voor je is. Geef je even een gil als ik nog met iets anders kan helpen? Fijne dag nog gewenst! 


Ik heb hetzelfde!

 


@mmeurs Als ook bij jou de reset en het opnieuw installeren van de app niet werken, dan zet ik jouw case ook graag door naar de specialisten! Heb je deze afwijkende TV Gids ook op andere apparaten met TV Anywhere?


Wij hebben hier twee Android telefoons met hetzelfde probleem, resetten en herinstallatie is geen oplossing.


Bij ons is inmiddels ook op de telefoon van mijn dochter de volgorde verkeerd. Ik kreeg wel zojuist een  mail dat mijn gemelde probleem zou zijn opgelost, maar er staat verder geen info bij hoe / wanneer (ik zag nog geen nieuwe versie van de app in de playstore). Maar wellicht dus dat ze toch iets hebben gevonden en dat het bij een volgende update weer goed gaat (?)


Hey @mmeurs,

Heel vreemd! Kun je je type telefoon en Android/iOs versie aan ons doorgeven? Dan maken we daar gelijk een melding van. 

Hoi @yurgr,

Onze technische dienst is hiermee aan de slag gegaan, maar ze hebben geen problemen kunnen constateren. Heb je onlangs nogmaals geprobeerd om TV Anywhere helemaal te verwijderen, opnieuw te installeren en dan vervolgens in te loggen? Wellicht vertoont TV Anywhere alleen kuren in combinatie met jouw type toestel. 
 


Reageer