Skip to main content

Wij kijken niet vaak tv (en bijna altijd dezelfde zender) maar lopen nu wel tegen een probleem aan. We kijken via de tv box.

Voorheen liep er af en toe een zender vast na circa een halve seconde wanneer je er naartoe zapte (voor vastlopen wel gewoon beeld en geluid). Maar sinds in elk geval gisteren lopen nagenoeg alle vast als je er heen zapt. Er is geen error maar beeld staat vast en er is geen geluid.

De enige zender die ik kan vinden die nog werken zijn de zender van de maand en npo 1 op zender 101.

Als ik de tv anywhere app probeer werkt deze wel gewoon. Internet zelf werkt ook normaal (snelheid test laat ruim 90 Mbps zien).

 

Hoi @Alovnek, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is vast en zeker op te lossen! Omdat het bij nagenoeg elke zender speelt en enkel op de TV Box: heb je de TV Box rechtstreeks op het modem aangesloten of via een omweg, zoals een eigen router, switch of stroomnetadapter? Graag raad ik je aan om, bij wijze van test, de TV Box direct op het modem aan te sluiten omdat dit een veel betere verbinding geeft.

Mocht de TV Box al direct aangesloten zijn op het modem, zou je de TV Box dan een fabrieks reset kunnen geven: hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

Met deze flinke stoot hoop ik dat je een stuk verder komt! 👍


Hoi @Alovnek, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is vast en zeker op te lossen! Omdat het bij nagenoeg elke zender speelt en enkel op de TV Box: heb je de TV Box rechtstreeks op het modem aangesloten of via een omweg, zoals een eigen router, switch of stroomnetadapter? Graag raad ik je aan om, bij wijze van test, de TV Box direct op het modem aan te sluiten omdat dit een veel betere verbinding geeft.

Mocht de TV Box al direct aangesloten zijn op het modem, zou je de TV Box dan een fabrieks reset kunnen geven: hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?

Met deze flinke stoot hoop ik dat je een stuk verder komt! 👍

De TV box is al direct aangesloten op de Modem met een netwerk kabel. Ik heb ook geprobeerd om het via mijn eigen router te doen zonder succes.

Ik heb ook een fabrieks reset geprobeert maar na opnieuw mijn klant gegevens in te voeren werkt hij nog steeds niet helaas.


Hey @Alovnek, bedankt voor het uitvoeren van alle stappen.

Heb je ook al geprobeerd om een andere UTP-kabel en HDMI-kabel te gebruiken? Werkt dit nu nog niet? Dan stuur ik je graag een nieuwe TV Box op. 


Helaas hebben een andere hdmi kabel en netwerk kabel ook niet gewerkt.


Hey @Alovnek, bedankt voor het testen.

Ik heb je zojuist een nieuwe TV Box opgestuurd. Als je deze ontvangen en getest hebt, wil je mij dan een terugkoppeling geven? Je kunt de wijziging en zending van de TV Box zien in My T-Mobile! 


Reageer