Skip to main content

Het valt me op dat het zenderoverzicht opeens niet meer laat zien welke zenders wel of geen cloud opnemen toestaan. Met welke reden is deze functionaliteit in het overzicht weggehaald, of is dit een bug?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht

 

 

Ik vraag dit omdat jullie op dit moment veel klanten adviseren over te stappen naar cloud opnemen, maar de vraag op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/cloud-opnemen , “welke zenders kan ik cloud opnemen” wordt nu door de pagina waar naar toe verwezen wordt niet meer beantwoord.

Het zou fijn zijn als de informatievoorziening weer kloppend gemaakt kan worden zodat klanten juist geïnformeerd worden en niet voor verrassingen komen te staan.

Hi @Shilka

Er zijn twee overzichten, eentje voor Interactive TV (Zonder cloud opnemen) Eentje voor T-Mobile TV (met cloud opnemen) 

Als je deze link gebruikt kan je zien welke zender cloud opnemen hebben; 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx

 


 

Dan is het probleem voor jullie dus duidelijk; de link op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/cloud-opnemen , bij “welke zenders kan ik cloud opnemen” verwijst dus door naar de verkeerde pagina. 

​​​​​​

 De link ‘zenderoverzicht’  bij die vraag verwijst namelijk door naar https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht en moet in plaats daarvan dus doorverwijzen naar https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx


Hi @Shilka, heel scherp opgemerkt!

Ik heb dit direct doorgegeven aan de juiste persoon. De link zal worden veranderd en zal naar de juiste pagina navigeren! 


Ik zie dat dit lekker vlot gefixt is, helemaal top Tommie!


Reageer