Skip to main content

Ik heb nu al meerdere keren gehad dat de eerste zender van espn blijft vastlopen.

Ik krijg geen foutmeldingen en het beeld wordt ook niet zwart, alleen staat het beeld stil.

Heb bij de modem de stekker er 10 seconden uit gehad dit hielp niet.

Toen de stekker weer eruit maar nu ook de internetkabel uit de tv, dit hielp ook niet.

Ik heb het zowel bij de tv box als in de app!!

Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen want dit is vreselijk irritant, en dan zit ik nog niet eens mijn favoriete club te kijken!!

U kunt er zelf niets aan doen. Het probleem is bekend bij T-Mobile. Ze zeggen dat ze er mee bezig zijn maar na een week of drie is het nog steeds niet opgelost. Ik vrees dat het weinig prioriteit heeft.


Bij mij weer opgelost😁, had iemand van t-mobile via de chat die met me mee zou kijken. Vroeg wat ze gedaan had omdat alles het weer deed maar dit wist ze zelf ook niet😬

Maar voor hoe lang ga ik afwachten🙄


Bij mij weer opgelost😁, had iemand van t-mobile via de chat die met me mee zou kijken. Vroeg wat ze gedaan had omdat alles het weer deed maar dit wist ze zelf ook niet😬

Maar voor hoe lang ga ik afwachten🙄

Bij mij werkt het nu net ook weer, ze hebben de stream waarschijnlijk handmatig weer herstart. Alleen lost dat het probleem niet op, het kan een paar uur goed gaan en dan hangt de boel weer. Zo gaat het nu al drie weken.


Gisteravond nog een item gezien op NPO 2 Max meldpunt,  dan begrijp je niet dat er 5 monteurs nodig zijn om wat blijkt uiteindelijk een heel simpel issue op te lossen,  en vraag me dan af hoe deskundig zijn de Guidion monteurs en van de klantenservice ook dit kwam ter sprake.


Gisteravond nog een item gezien op NPO 2 Max meldpunt,  dan begrijp je niet dat er 5 monteurs nodig zijn om wat blijkt uiteindelijk een heel simpel issue op te lossen,  en vraag me dan af hoe deskundig zijn de Guidion monteurs en van de klantenservice ook dit kwam ter sprake.

Er is een verschil tussen kwantiteit en kwaliteit. Dat T-Mobile dit probleem na drie weken nog niet weet op te lossen zegt vrees ik iets over de knowhow van de betrokkenen want dit lijkt echt geen rocket science.

In de tussentijd is het probleem overigens best beperkt te houden als T-Mobile voortdurend meekijkt met ESPN1 en de stream steeds handmatig meteen weer opstart zodra die vastloopt. Dat dat niet gebeurt is laksheid.


Hi @EA de Jong en @Rolf Fabrie, super fijn dat ESPN weer zonder problemen bij jullie werkt! Het klopt inderdaad dat issue enkele keren is teruggekomen, maar telkens is zowel onze technische dienst als onze IT-afdeling hiermee aan de slag gegaan. Zij hebben een aanpassing doorgevoerd waardoor de zender nu weer goed werkt. Merci voor jullie meldingen! Als jullie nog andere punten hebben, laat het mij dan vooral weten. Ik help jullie graag! 😁