Skip to main content

Goeiedag allemaal.

Ik heb sinds kort tmobile thuis.

Ik heb 2 tv’s en dus ook 2 tvboxen.

Mijn probleem:

Als ik in de woonkamer een herinnering instel voor een bepaald programma dan wordt die herinnering op beide tv’s weergegeven terwijl ik bij de tv in een slaapkamer een andere tvbox heb dan in de woonkamer.

Hoe kan ik dat uitzetten?

Want dat is mateloos irritant als er op 2 tv’s tegelijk wordt gekeken

Hi @Wicher, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee! Kijk je toevallig op beide TV Boxen op het zelfde profiel? Zo ja, dan kan je een nieuw profiel aanmaken voor de tweede TV Box. Als het goed is krijg je dan niet deze melding te zien op de andere TV Box. Ik hoor graag of dit gelukt is! 


Ik ben niet zo van de profielen, ik wil de tv gewoon aanzetten en kijken. Niet eerst ook nog een profiel kiezen.


@Wicher dat snap ik helemaal. Dit is echter de enige oplossing hiervoor. Als je een ander profiel in stelt dan ontvang je de melding niet, de TV Box onthoudt het profiel dus hoef je deze maar eenmalig te selecteren!


@Wicher dat snap ik helemaal. Dit is echter de enige oplossing hiervoor. Als je een ander profiel in stelt dan ontvang je de melding niet, de TV Box onthoudt het profiel dus hoef je deze maar eenmalig te selecteren!

Kijk, dan wordt het alweer wat intressanter.

Ik ga dat proberen.


Ik ben bezig geweest met die profielen en ik vind het allemaal knap waardeloos. Ik begin knap spijt te krijgen van mijn overstap van kpn naar tmobile.


Reageer