Hallo T-Mobile,
Wat weer een mooie voetbalweekend had moeten worden werd weer een fiasco. Het beeld bij ESPN was weer niet om aan te zien. Vandaag was het niet meer acceptabel. De bal was niet te volgen en streepte als een gek. Ook ik heb meerdere keren aangegeven tijdens de beta test van de Samsung app dat de beeldkwaliteit ver beneden pijl is bij sport. Velen anderen hebben dit ook aangegeven.
Als ik de berichten van Lisa lees, is het alleen maar pamperen en tijd winnen, maar geen oplossing kunnen geven.…
Als dit probleem met de nieuwe t-mobile tv niet is op te lossen zou ik graag willen horen waarom dit zo is. Indien T-mobile dit probleem niet kan oplossen dan mag T-mobile over de brug komen met compensatie en mij de mogelijkheid geven om mijn abonnement zonder meerkosten te beëindigen, zodat ik bij een andere glasaanbieder een abonnement kan afsluiten, waarbij ik wel op een normale manier sport kan kijken.
Met een glasverbinding van 1 GB en een 55 inch Samsung Qled mag je toch verwachten anno 2021 dat T-mobile een goede stream aanleverd die perfect kan worden weergegeven op een grotere tv. Dit is terug in de tijd. Jammer, een gemiste kans….
Graag ontvang ik een reactie zodat ik verder stappen kan nemen.