Skip to main content

Hallo T-Mobile,

 

Wat weer een mooie voetbalweekend had moeten worden werd weer een fiasco. Het beeld bij ESPN was weer niet om aan te zien. Vandaag was het niet meer acceptabel. De bal was niet te volgen en streepte als een gek. Ook ik heb meerdere keren aangegeven tijdens de beta test van de Samsung app dat de beeldkwaliteit ver beneden pijl is bij sport.  Velen anderen hebben dit ook aangegeven. 

Als ik de berichten van Lisa lees, is het alleen maar pamperen en tijd winnen, maar geen oplossing kunnen geven.… 

Als dit probleem met de nieuwe t-mobile tv niet is op te lossen zou ik graag willen horen waarom dit zo is. Indien T-mobile dit probleem niet kan oplossen dan mag T-mobile over de brug komen met compensatie en mij de mogelijkheid geven om mijn abonnement zonder meerkosten te beëindigen, zodat ik bij een andere glasaanbieder een abonnement kan afsluiten, waarbij ik wel op een normale manier sport kan kijken. 

Met een glasverbinding van 1 GB en een 55 inch Samsung Qled mag je toch verwachten anno 2021 dat T-mobile een goede stream aanleverd  die perfect kan worden weergegeven op een grotere tv. Dit is terug in de tijd. Jammer, een gemiste kans….

Graag ontvang ik een reactie zodat ik verder stappen kan nemen.

Zie mijn topic! Precies het zelfde verhaal. Er komt zelfs as. vrijdag een monteur van Samsung om te kijken of het een defect van mijn tv is. Maar zoals ik het nu overal lees is t-mobile in gebreken. 


Hi @Pacmule @Jeroen033 ,

Dank je wel voor je bericht en het delen van je gevoel. Dit is niet de ervaring die wij voor ogen hebben, want ook wij willen dat je ongestoord kan genieten van de Super Sunday met al de wedstrijden die het met zich meebrengt. Ik wil dit graag aankaarten bij onze tv-specialisten, maar heb daarbij extra informatie nodig. Het gaat daarbij om het volgende:

  • Welke tv wordt er gebruikt? Merk, model, firmware-versie
  • Welke versie van de Samsung TV app wordt er gebruikt? versienummer
  • Is het mogelijk om eventueel een foto / beeld te krijgen van het probleem? Met deze kunnen we visueel aantonen wat er aan de hand is
  • Ervaar je de problemen alleen met de TV app?

Met deze vragen komen we al een stukje verder naar dé oplossing voor jullie. Ik hoor het graag.


Hoi @Boris,

ik heb nu niet de firmware versies bij de hand maar alles is gereset geweest en ga er vanuit dat dit de laatste versies zijn. (Kan vanmiddag wel thuis even kijken met welke het zijn.) zowel bij de tv app en het amino (entone) kastje. Het maakt geen verschil. 

Tv type: Samsung Qled 65Q64RALXXN 

Tevens de tv op mijn zoons kamer Samsung Qled 55Q64R
 

 


@Boris Hier loopt al heel lang een topic over, en de technici zijn al enige tijd aan het zoeken naar een passende oplossing volgens @Lisa 

Wellicht kunnen jullie elkaars cases bij de technici samenvoegen, ea duurt namelijk al veel te lang voordat er überhaupt een serieus antwoord wordt gegeven.

 

 


Hallo Boris,

Mijn tv is een Samsung QE55Q67RALXXN met firmware versie 1385. De tv is via cat 5e aangesloten op een 1 GB glasvezelverbinding. Speedtest ligt rond de 940 MBit.

Het probleem zit in de compressie i.c.m. snelle beelden. Zelfs met alle beeldverbeteraars uit blijft dit dramatisch.

Versie van de tv app is VIDEO MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20210909-0454

De firmware van de tv app is T-MSMDEUC-1385.0

Afgelopen weekend was de bal niet tevolgen, gewoon een wazig streep


@Boris nog een paar foto,s

 


Het ligt echt niet aan de tv, het is belachelijk veel compressie vanuit T-Mobile. De streams zijn gewoon te laag van kwaliteit en dat is jammer, als de ruimte op de lijn er gewoon is.

Zelfs het begin van het Sportjournaal is helemaal blokkerig, het logo draait te snel....😬


Maak gebruik van de TV app op mijn Samsung TV (2020) maar het beeld is inderdaad niet al te best. Tijdens het voetbal van het weekend was het drama.

Wordt tijd dat de tmobile wat gaat doen aan de kwaliteit van doorgifte. 


Hi guys, heel goed dat jullie dit onderwerp hier aansnijden! Super dat @Dennis25 al heeft doorgelinkt naar het topic waar de beeldkwaliteit van de TV Box momenteel wordt onderzocht. Ook met de kwaliteit van de T-Mobile TV App zijn we druk bezig om de kwaliteit op te krikken. Ik hoop dat jullie binnenkort dan ook verbetering zullen merken met de App en weer gaan genieten van de kwaliteit. Excuses dat jullie dit ervaren. Mocht iemand nog aanvullende vragen hebben, laat het dan zeker weten. Dan kom ik daar met liefde op terug! 


Hoi Lisa, 

Bedankt voor de reactie. In de tekst zitten nog een paar onduidelijkheden.  Kun je voor mij verduidelijken naar welke kwaliteit de beeldkwaliteit wordt opgekrikt en wanneer binnenkort gaat plaatsvinden. 


Hi @Pacmule, zoals ik net heb aangegeven in het onderstaande topic ben ik daar teruggekomen op jouw bovenstaande vragen! Excuses voor de vertraagde reactie. Ik spreek je daar graag verder, zodat we het overzicht beter kunnen behouden.