Elke keer als ik de tv opstart staat er druk op herstarten.
Daarna 1 2 3 doen het goed ,de rest van de zenders zijn zwart ,ik moet dan heel de tijd heen en weer zappen voordat ik beeld heb bij een zender.
Ik heb hier 10 maanden geleden hetzelfde probleem gelezen en zou willen weten of hier al een oplossing voor is?
Gr mo
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @monarie, ik ben er voor je! Begrijp ik het goed en gaat dit om de Odido TV app op je smart-tv? Is de app al eens volledig verwijderd? Heb je dit probleem ook via de Odido Online TV app, op een mobiel apparaat, of speelt het hier niet? En welke televisie heb je precies, wat is het merk en modelnummer? Ik ga dit dan voor je na!
Hi @monarie, ik ben er voor je! Begrijp ik het goed en gaat dit om de Odido TV app op je smart-tv? Is de app al eens volledig verwijderd? Heb je dit probleem ook via de Odido Online TV app, op een mobiel apparaat, of speelt het hier niet? En welke televisie heb je precies, wat is het merk en modelnummer? Ik ga dit dan voor je na!
Hoi @monarie, bedankt voor deze informatie! Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Ik hoor graag of dit verschil maakt! Groetjes, Ishana
Hey @monarie, is je tv toevallig van 2022 of nieuwer? Er is een bekend probleem met zwart beeld, er loopt op dit moment een Béta-versie van de app. Als je die wilt proberen zou je hier dan een reactie willen achterlaten? Dan zorgen wij voor de vouchercode zodat je de app kunt installeren!
Wij kunnen de beta versie niet installeren omdat we met onze remote geen virtueel toetsenbord op kunnen roepen in het instellingen menu. Heel veel mensen hebben hier last van en het bederft het kijkgenot aanzienlijk. We betalen maandelijks voor een goed werkend tv pakket maar het werkt niet naar behoren. Zenders op zwart, de app continu opnieuw op moeten starten, beeld wat hapert en vastloopt. Alles is al geprobeerd.In jullie disclaimer staat als je geen virtueel keyboard kan openen met je remote dat jullie niks kunnen betekenen.Alle andere apps die wij op de tv hebben werken wel naar behoren. Er moet een oplossing komen. De app die jullie beschikbaar hebben voor tyzen os werkt niet naar behoren.
Heb je niet de knop op je afstandsbediening met de 3 kleurtjes @monarie? Daarmee roep je het toetsenbord op namelijk. We weten dat het issue speelt en daarom loopt de Béta-versie. Zodra de testen klaar zijn kunnen we naar productie.
Ik ben eindelijk wat opgeschoten. In de handleiding staat tv instellingen menu. Het moest zijn app instellingen menu. Maar goed daar heb ik het toetsenbord wel op kunnen roepen 134678 ingetikt. Nu word er gevraagd om een activeringscode. Kunnen jullie mij die leveren? Ik heb de odido nog gebeld maar niemand weet van de beta app of activeringscode.
Want die code kan ik nergens aanvragen behalve hier. Jullie moeten een code aan mij geven om de beta te kunnen downloaden.
@monarie Ik heb de code meteen voor je aangevraagd. Zodra ik deze ontvang, stuur ik deze gelijk naar je door in een privébericht. Naar verwachting zal dit maandag zijn.
Krijg je toevallig de foutcode: 1544202 @monarie? Ik heb nog 2 andere klanten die dit hebben met een Neo QLED namelijk. Dan voeg ik je toe aan het incident.
@monarie Ik snap goed dat je benieuwd bent of er al een update bekend is. Ik zoek dit graag voor je uit!
Wil je alleen nogmaals de gegevens in je community profiel nagaan? Ik kan geen actief abonnement vinden. Laat je het mij weten? Ik kijk dan gelijk met je mee!
Ik heb gister navraag voor je gedaan @monarie, echter hebben wij nog geen reactie van Samsung gehad hierover. Voor nu wachten wij ook nog op een concreet antwoord. Mijn excuses voor de lange wachttijd!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.