Skip to main content

Wij hebben sinds dit weekend tv en internet via jullie. Nu heeft de monteur de afstandsbediening ook ingesteld dat je de tv er mee kan bedienen. Dat is heel fijn, maar als je kiest voor een ander hdmi kanaal moet je de source knop moet blijven indrukken om te wisselen van dit kanaal. Bij de juiste source kan je niet op oke drukken en blijft deze lijst in beeld. Het enige wat dan werkt is de tv aan en uit zetten om dit menu weg te halen. Dit is best irritant aangezien wij nogal vaak wisselen tussen tv kijken en gamen.

Is er een manier dat je dit menu ook wegkrijgt met de afstandsbediening?

Hallo @Nouzie 

Gaat het menu ook niet weg als je op de knop terug drukt?


 Nee dan reageert alleen de televisiezender zelf zeg maar dat ze terug gaan naar de vorige. Dus alleen de box reageert daarop.


Hi @Nouzie, welkom op onze Community!

Het kan zijn dat de configuratie niet goed is verlopen of dat de tv moeite heeft met een andere afstandsbediening. We hebben een heel uitgebreid topic over onze afstandsbediening, zal je hier een kijkje willen nemen en de stappen doorlopen?  

 

 


Hi @Nouzie, welkom op onze Community!

Het kan zijn dat de configuratie niet goed is verlopen of dat de tv moeite heeft met een andere afstandsbediening. We hebben een heel uitgebreid topic over onze afstandsbediening, zal je hier een kijkje willen nemen en de stappen doorlopen?  

I


 

hi Tommie

ik heb hier naar gekeken en alle stappen doorgelopen. Ook geprobeerd om de ab te koppelen met een andere code. Helaas werkt geen van de Samsung codes hiervoor. Ook kwam ik er gisterenavond achter dat als je de box op pauze wilt zetten, hij dit 3 seconden doet en dan weer verder gaat met het programma.

of de ab is niet goed, of onze tv te oud ben ik bang

 


Hoi @Nouzie, dat maakt het inderdaad een lastig verhaal! Ik wil je hier graag mee helpen en daarom stuur ik je voor de zekerheid een tweede afstandsbediening op. Mocht ook de nieuwe afstandsbediening niet werken dan heb ik ook het idee dat het ergens anders aan moet liggen.

De afstandsbediening komt er snel voor je aan, ik ga voor je duimen! 👍


Hoi @Nouzie, dat maakt het inderdaad een lastig verhaal! Ik wil je hier graag mee helpen en daarom stuur ik je voor de zekerheid een tweede afstandsbediening op. Mocht ook de nieuwe afstandsbediening niet werken dan heb ik ook het idee dat het ergens anders aan moet liggen.

De afstandsbediening komt er snel voor je aan, ik ga voor je duimen! 👍

heel erg bedankt voor jouw reactie en service! Ik zie de ab tegemoet komen en zal laten weten of dit heeft geholpen! 
groetjes

 


Hoi @Nouzie, dat maakt het inderdaad een lastig verhaal! Ik wil je hier graag mee helpen en daarom stuur ik je voor de zekerheid een tweede afstandsbediening op. Mocht ook de nieuwe afstandsbediening niet werken dan heb ik ook het idee dat het ergens anders aan moet liggen.

De afstandsbediening komt er snel voor je aan, ik ga voor je duimen! 👍

@Cal 

De nieuwe ab is al binnen gekomen en deze werkt wel! Hartelijk dank voor de service ☺️

Groetjes

 


Reageer