Skip to main content

willekeurig slotje op programma’s

• 13 maart 2025
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Sinds kort heb ik op wisselende zenders bij sommige programma’s een slotje staan die ik met de pincode moet verwijderen.

Ik heb maar 1 account, die staat op leeftijd 18, dus kinderslot zou er niet op moeten komen volgens mij. het is ook heel onlogisch. BV bij crime + investigation twee zelfde programma’s achter elkaar waarvan de tweede ineens onder slot staat. 

Iemand een idee waardoor dit komt?

Uitgelichte reactie

14 maart 2025

Hi ​@sandrazz, dat los ik graag voor je op!

Dit komt vaak door favorieten of vergrendelde zenders. Zijn het specifieke programma's en zenders waarbij dit voorbij komt? Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik zelf even op onderzoek uitgaan en dit voor je oplossen! 

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 14 maart 2025

Hi ​@sandrazz, dat los ik graag voor je op!

Dit komt vaak door favorieten of vergrendelde zenders. Zijn het specifieke programma's en zenders waarbij dit voorbij komt? Zou je jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik zelf even op onderzoek uitgaan en dit voor je oplossen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 14 maart 2025

Hi Tommie

het is me vorige week opgevallen bij crime+investigation : homicide hunter. Als ik vandaag kijk zie ik de aflevering om 00.45 open staan en de aflevering erna is op slot.

op cnbc stond ook een slotje maar geen idee welk programma dat was

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 maart 2025

Sedert vanmorgen hetzelfde probleem na een melding van AI update Odido settopbox.

Geen kinderslot geactiveerd, toch even aan en weer uit gezet echter zonder resultaat.

Kwam voor bij Historie, andere zenders weet ik niet.

En Historie is geen favoriet of vergrendelde zender mijnerzijds,

Wel erg betuttelend dit soort updates.

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 14 maart 2025

Hier hetzelfde probleem

mtv heeft vanaf 22.00 “programma zit op slot” met het slot symbool.

ik heb alleen het admin profile en die staat op 18+

echt geen zin om met een kinderslot te gaan zitten 😡

3 keer moeten inloggen alleen om deze comment te posten maakt het er niet beter op

Albert55
  • is King of Content
  • 72 reacties
  • 15 maart 2025

Ook ik had hetzelfde probleem bij History, snap ook niet waarom dat zomaar ingesteld is.

Dag ervoor werkte het normaal. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 maart 2025

Hier sinds drie dagen hetzelfde probleem. Zo rond 22:00 gaat het slotje erop bij een profiel ingesteld op 18. We waren al een kwartier iets aan het kijken en zo ineens gaat het programma op slot.

Is er een update uitgerold een paar dagen geleden die dit veroorzaakt?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen