Skip to main content
Beantwoord

Wijziging Ziggo Sport kanalen

  • 5 July 2024
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Hallo allemaal, 

Sinds begin juli heeft Ziggo de indeling van haar sportkanalen aangepast (link). Das op zich geen ramp, maar de tv gids van de kanalen toont nog steeds de oude indeling van de kanalen, gek genoeg wel met de nieuwe namen van de kanalen (ik kijk via de Android app). Dit is niet werkbaar, zowel vooruitkijken naar wat er die dag is te zien of iets terugkijken is niet te doen zo. Wordt dit binnenkort aangepast? Of is er iets wat ik zelf kan doen? 

Met vriendelijke groet,

Vincent Koevoets

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vincentkoevoets, de zenders zijn gisteren allemaal aangepast naar de rebranding en nieuwe namen. Ik heb dit zojuist getest op verschillende platformen. Hierop zijn de wijzigingen terug te zien. Via welk Android device gebruik je onze app? Dan kan ik voor je uitzoeken of deze over het hoofd gezien is. Je kan eventueel ook nog proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Het kan zijn dat de wijziging wellicht op jouw tv niet goed doorgekomen zijn. Ik ben benieuwd!

Hoi @Demi van Odido , bedankt voor je reactie. Ik zie inderdaad dat de namen van de kanalen wel zijn aangepast, maar de tv gids nog niet. De tv gids voor Ziggo Sport 3 (het kanaal voor auto en motorsport) toont bijvoorbeeld nog steeds de tv gids voor golf (en dat is inmiddels Ziggo Sport 6). 

Ook na opnieuw installeren is dit nog hetzelfde. 

Ik gebruik de app op een Android telefoon (OnePlus Nord 3 met Android 14). Nog andere tips? 

Reputatie 7
Badge +9

@vincentkoevoets Dank je wel voor het laten weten! Ik zie nu inderdaad ook een autorace en de gids geeft een golftournooi aan. Ik vermoed dat we nog niet de juiste gegevens hebben doorgekregen van de contentleverancier voor deze wijzigingen in de gids waardoor het wellicht niet klopt. En dat alleen de kanaalnamen en logo's zijn aangepast. Ik heb het in ieder geval nu doorgezet naar ons tv-team om dit uit te zoeken en of ze de juiste content voor de gids kunnen aanvragen. Heel erg bedankt voor het melden en het wordt opgepakt! 😁

@vincentkoevoets Dank je wel voor het laten weten! Ik zie nu inderdaad ook een autorace en de gids geeft een golftournooi aan. Ik vermoed dat we nog niet de juiste gegevens hebben doorgekregen van de contentleverancier voor deze wijzigingen in de gids waardoor het wellicht niet klopt. En dat alleen de kanaalnamen en logo's zijn aangepast. Ik heb het in ieder geval nu doorgezet naar ons tv-team om dit uit te zoeken en of ze de juiste content voor de gids kunnen aanvragen. Heel erg bedankt voor het melden en het wordt opgepakt! 😁

 

Ah mooi dat je hebt kunnen zien wat ik bedoel, en mooi dat het wordt doorgezet. Dan is het nu een kwestie van afwachten. 

Bedankt voor de hulp!

Reageer