Goedemiddag,
Wij hebben T-Mobile Thuis glasvezel en onze LG Smart TV (nieuw gekocht afgelopen zomer) verliest sinds enkele dagen steeds het WiFi signaal. Tussen 18 december en 28 december hebben wij geen glasvezel signaal gehad (kabel kapot in verdeelcentrum) en sinds wij weer online zijn moeten wij meermalen per dag het wachtwoord van de WiFi opnieuw invoeren op de Smart TV. U kunt zich voorstellen dat dit erg irritant aan het worden is, zeker gezien het feit dat het voor de 18e december niet nodig was.
Met andere apparaten (laptops, telefoons) hoeft dit niet.
Graag vernemen wij hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Bladzijde 1 / 1
@harmr
Heb je al geprobeerd om het WiFi-netwerk volledig te "verwijderen" van de TV (vaak via Instellingen > Netwerk of vergelijkbaar)? Vervolgens kun je de TV opnieuw aanmelden op de WiFi. Ook de stroom even volledig van de TV afhalen voor ong. een minuut wil vaak helpen. Sommige apparaten raken "in de war" als zij voor langere tijd niet kunnen verbinden met een netwerk en vervolgens ineens weer verbinding hebben.
Hoor graag of dit helpt! 🙂
Heb je al geprobeerd om het WiFi-netwerk volledig te "verwijderen" van de TV (vaak via Instellingen > Netwerk of vergelijkbaar)? Vervolgens kun je de TV opnieuw aanmelden op de WiFi. Ook de stroom even volledig van de TV afhalen voor ong. een minuut wil vaak helpen. Sommige apparaten raken "in de war" als zij voor langere tijd niet kunnen verbinden met een netwerk en vervolgens ineens weer verbinding hebben.
Hoor graag of dit helpt! 🙂
TV voor een minuut van stroom gehad, dank voor de suggestie. We gaan zien of het helpt..
Bestaande netwerken verwijderen lukt niet, althans geen idee hoe dat zou moeten.
Bestaande netwerken verwijderen lukt niet, althans geen idee hoe dat zou moeten.
Voor het verwijderen van het netwerk kun je evt. kijken in de handleiding van de TV. Maar laten we hopen dat het van de stroom halen al helpt! Anders kunnen we uiteraard weer verder kijken. 🙂
Hallo harmr,
Ondanks dat het voorheen wel goed gewerkt heeft is het verstandig om het internet op een smart tv bekabeld aan te sluiten. Dan heb je de meest stabiele en snelle internetverbinding, en heb je geen last van eventuele haperingen of storingen op de WiFi.
Mvg. Marcel
Ondanks dat het voorheen wel goed gewerkt heeft is het verstandig om het internet op een smart tv bekabeld aan te sluiten. Dan heb je de meest stabiele en snelle internetverbinding, en heb je geen last van eventuele haperingen of storingen op de WiFi.
Mvg. Marcel
Dank beiden. Het lijkt na de minuut zonder stroom op de tv voorlopig goed te gaan..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.